Gjest Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Har endra meining mange ganger, men no kanskje.... sjå for dykk dette: kvit duk, kvite lys, kvite servietter (sølv under lysa), servise er kvitt og så ha sjølve roseblomsten (knipe den av stilken) spredd utover bordet - både røde og kvite??? litt "blomsterlenker" i sølv også. Blir dette bra eller for tamt?
lille imy Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 prøv på et bord, og ta bilder i forskjellige vinkler og avstander. la det kansje stå en dag så du får skikkeli smake på bordet. da merker du om du er fornøgd eller ikkje
bambi&bamse Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Skal du ha hvit kjole? og hva farver skal du ha i brudebuketten?
Gjest Skrevet 15. juli 2006 #5 Skrevet 15. juli 2006 offwhite kjole (trudde faktisk den var kvit , men det er den ikkje....), med masse perler og sølv. Buketten blir kvite og røde roser, cala, grønne strå og sølvtrådet og perler. har kjøpt inn litt sølv girlander (blomster som kan ligge langs bordet), skal ha sølv under lysa ol - prøver å holde det veldig "reint". ellers vil det jo bli masse blomster overlat i lokalet - men kanskje mest i kvite roser og grønt, trur eg.... derfor trur eg at dette vil passe til bordet. tanken er jo også at etter middagen kan desse rosene bli lagt over i skåler med vatn og dekor i bunnen og satt ut på bordene...
FruMamma med nr 2 Skrevet 15. juli 2006 #6 Skrevet 15. juli 2006 Dette høres litt ut som mitt bord:) Jeg skal ha en kjole i gullfarge...heter den da. Buketten min er i mørkerøde roser og roser i kremfarge. Lysene og serviettene er i krem, hvit duk, kremfarget bånd rundt sangheftet, sølv staker med mansjetter med perler i samme farge som smykket mitt. Og roser til pynt på bordet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå