Gå til innhold

Flere med høy puls?? vært på kontroll idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på kontroll hos legen idag....alt er fint, fikk høre hjertelyden igjen idag..kjempegøy...er i uke 21 nå =0)

Det eneste legen ikke var helt fornøyd med var at pulsen min var litt høy...målte den til 100 når jeg satt der..hehe....ikke akkurat hvilepuls egentlig.... noen som har fått samme beskjed?

Ingenting som plager meg....merker ingenting til det liksom....så ikke vet jeg...legen sa det var bare sånn av og til at gravide får høyere puls...trengte ikke å bety noe, stoffskifte prøven var helt fin for en mnd siden så....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du !

Jeg hadde også samme puls som deg på en kontroll for litt siden . Og stoffskiftet mitt var helt normalt.

Jeg var litt spent og sånn til kontrollen , så tror d var litt derfor. Men tenkte mye på det i ettertid og da gikk liksom pulsen opp syns jeg !

Men på kontrollen jeg var på i forrige uke sa ikke jordmor noe om høy puls.

Tror nok d er normalt å ha litt høyere puls enn vanlig.

Så jeg har slutta å tenke på det , ble litt smågal av å tenke på pulsen hele tiden !!!

Jeg er forresten i uke 22.

Hilsen meg =)

Skrevet

Helt vanlig med pulsoppgang på ca 20 % i svangerskapet. Pga økt blodmengde.

Så om du har en vanlig hvilepuls på rundt 60 når du våkner om morgenen, og 80 når du er våken og har normal aktivitet, da vil man havne på rund 100....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...