Gå til innhold

Da var det gjort.. Nå har vi bestemt oss..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Navnet på jenta blir MARLEAH! Kjempefornøyd!

 

Alternativene vi hadde var:

- Marissa

- Marlene

- Felicia

og

- Albertine

 

Hva synes dere? (nei, nå håper jeg ikke jeg blir påvirket av kommentarene her, for vi har satt punktum for temaet..)

 

..heheh....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke min favoritt pga dialekten min, men alle navn gaar seg til. Sta paa det dere har valgt - ikke la dere paavirke av andre... Det vil alltid vaere noen som ikke liker navnet dere har valgt, uaansett hvilket navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... det var uvanlig! Men syns igrunnen det var ganske fint jeg!! :o) Så bra at dere har funnet et fint og uvanlig navn, - det liker jeg!! bra jobba;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var kjempefint jeg!! ikke bry dere om at ikke hele verden liker navnet, når dere selv er kjempefornøyde.. Har dere tenkt på flere navn, eller bare Marleah? F.eks. Marleah linn? Nydelig uansett syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da jeg ventet min første hadde jeg bestemt meg for Leah Cecilie..

skulle jo få en jente..

men fikk en gutt, så det ble Odin. :-)

men jeg hadde gått for Leah :-)

ikke noe foran..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ikke min favoritt.... alle de andre var langt finere. Husk at barnet kan bli nødt til å møtte stave navnet sitt for alle og en hver -- og det er moro de tre første gangene. Selv har jeg et uvanlig etternavn som er blitt en plage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint, men kanskje litt tungt,

synes Maleah er mye finere, og lettere.. men det er meg da,

 

ellers kan jeg jo nevne

Aleah og Mileah

 

Det er jo dere som skal like navnet, så dere må jo bare blåse i hva vi andre sier da!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stilig navn:) no har vi bare "uvanlie" navn på oss søskenan da, så æ vill ikkje ha e tradisjonelt navn som halle norge hete.. vil ikkje at min onge ska dele navn m kansje 2-4 andre i barnehage/skole osv. d blir fort kallenavn på onga som hete d samme.. i brorn min sin barnehage e d 4 stk som hete henrik. å da e d han lille henrik, store henrik, henrik S å hilmarsen... tenk å være 5 år å bli kalt hilmarsen!! kansje sett d igjen i mange år.. hadde 4 thomas i min klasse. alle hadde kallenavn...

 

men d e mi mening da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...