Gå til innhold

Åh.. Storesøster har tatt **mitt** navn som mellomnavn på si jente... =\


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo hadde bestemt navn, men ikke nevnt det for noen. (termin i oktober), for to uker siden fikk storesøster ei jente som skal hete XXX Marielle (vil ikke ut med hele navnet)

Men jeg og sambo hadde bestemt oss for Mariel, som vil gi bortimot samme uttale her vi bor... =\ skal vi finne et nytt et eller er det greit å beholde i og med at kusina har et navn til?

Vi er naboer og de kommer til å gå i samme klasse når de blir så gamle...

 

Meninger mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ville ha funnet et nytt, jeg.....kjedelig når sånt skjer, men det er jo ingenting å gjøre med lik smak:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt et annet navn, men om dere ikke klarer å gi slipp på det kan dere jo høre med søstera di om det er greit for henne? Det er jo egentlig hennes navn siden hun var først ute, og hun kunne jo ikke vite at hun stjal det siden det var en hemmelighet. Kan hende hun synes det er litt kjipt om dere hermer (selv om dere egentlig ikke gjør det).

 

Ellers er det jo mange andre flotte jentenavn på M:

 

Marlin

Marlene

Marion

Martine

Marion

Marthe

Mathilde

Malin

Mathea

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spoers hvilken type mellomnavn datteren til soesteren din har. Er det ett som blir brukt til daglig ville jeg valgt ett annet navn. Hvis det derimot er et mellom navn som aldri vil bli brukt (slik som mange mellomnavn), ville jeg holdt paa Mariel... men ta det opp med soesteren din foerst.

 

Saann kan det gaa naar alt skal vaere saa hemmelig hele tiden. Jeg skjoenner ikke hvorfor normenn er saa flinke til aa holde ting hemmelig... vil ikke vite / si hvilket kjoenn, navn holdes hemmelig frem til foedselen, osv. Bor i USA, og her diskuteres alt lenge foer foedselen. Kan ikke si jeg er saa veldig glad i amerikanere generelt, men aapenheten deres setter jeg stor pris paa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...