snevit har 3 jenter og en gutt Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Jeg har ei jente på 17 mnd som nekter å gå....Hun har gått endel skritt, men er veldig ustø på bena, hun vil helst krype...Flere som har det sånn? Hun fungerer ellers som "normalt"....
Expat Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 Selv gikk jeg (løp) ved 18mnd. Lille kompisen gikk ved 20mnd. Så lenge hun kryper over alt er det ok, om enn litt tungt! Du har sikkert like imponerende overarmer som jeg (Kaia 15mnd går ikke)...
millamor Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Dette er helt normalt. Noen går før de fyller 1 år, andre er litt tregere. Bare vent, en dag tar hun sine første små skritt
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Lillegull her er snart 17 mnd. og har helt nylig tatt sine første skritt uten støtte. Han går nå 5-6 skritt helt alene, men foretrekker å krabbe. Han har i lang tid gått helt støtt rundt bord og langs vegger. Trur de begynner når de er klare for det. Lillegullet her klatrer mye og er aktiv, men ser vel ikke helt poenget med å gå ennå.
Pusimor Skrevet 16. juli 2006 #5 Skrevet 16. juli 2006 Min gutt på snart 17 mnd går heller ikke. Han krabber i kjempefart, går langs møbler og med vogn, klatrer på møbler etc, men har heller ikke helt skjønt vitsen med å gå. Han har ikke sluppet seg, og er heller ikke i nærheten av å ta sine første skritt. Det er ganske upraktisk i forhold til å være ute nå på sommeren, blir en del oppskrapete knær og utslitte bukser, så vi er litt utålmodige nå. Men det er helt normalt og lite vi kan gjøre med det. Det kommer nok når de er klar :-)
Løvemor79 Skrevet 17. juli 2006 #6 Skrevet 17. juli 2006 Det var et samme med jenta mi. Hun ville bare gå på knærne helt til hun var 19mnd. Da fant hun ut at hun ville gå, og da gikk det fort framover. )
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #7 Skrevet 17. juli 2006 Det gjør ikke sønnen min på 14 mnd heller.Broren gikk da han var 13 1/2 mnd.
barbamamsen Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 ikke her heller, krabber bare noe utrolig overalt;o) men hun går når vi holder henne i henden og når hun holder seg fast i noe annet. reiser seg overalt nå da og går rundt bord og stoler;o) storesøster var 16 mnd da hun gikk...lillesøster her er snart 15 mnd så vi regner med at det løsner etterhvert;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå