Gå til innhold

Flere på overtid???


Blackstar

Anbefalte innlegg

Begynner å bli rimelig lei her nå. 8 dager over termin :-( Heldigvis er formen bra da, hvis man ser bort i fra de he"#¤%&es hetetoktene!!!

 

Lurer på om tulla har planer om å vente helt til første skoledag nå.....

 

Noen flere på overtid og som er lei???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke på overtid enda, er 38+4. Men, føles ut som overtid for jeg var på sykehuset med rier og åpning i uke 35, de sa at det ikke kom til å ta mer enn to uker før snuppa kom ut. Men, sitter her enda..Skulle ønske de ikke sa noe så hadde jeg sluppet å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en dag på overtid, men er allikevel sinnsykt lei! Fikk også høre det for mange uker siden at jeg sikkert kom til og føde før termin pga slimproppen som hadde godt og jeg har ganske stor mage osv... Dessverre trodde jeg til slutt på det folk sa, så jeg har gått fødeklar de siste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også kun en dag på overtid, holder virkelig på å klikke for meg allerede.. Vet det bare er spørsmål om tid...men dog.... Ikke et eneste lite tegn på at noe er på gang her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er på overtid............gjorde meg klar allerede til 38 uke, fordi det så ut til å bli ks pga seteleie. Men, mirakuløst nok vendte hun seg. Og det var flott ....men da er jeg på 3 uken m venting på at ting liksom kan skje hver dag. Gjør noe med psyken det :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

da hadde vi, merk deg HADDE vi termin samtidig, er også 8 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dager på overtid.

ennå vi bare har ti grader her nord så renner svetten uææææææææ

 

kom ut lille baby kom ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeps.. 8 dagen nå, temmelig lei.. mest lei av alle som ringer/sms'er og maser på MEG (!?) Jeg kan da ikke vite når han kommer.. mobilen går snart ut gjennom vinduet.. grrrrr..

Formen er heldigvis super, vet bare at junior er ganske så stor, og større blir han jo for hver dag på "overtid"

 

.. Og disse kjerringrådene, kan kjerringene ha for seg selv - de fungerer nemlig ikke på meg noen av dem!

 

PS: oppfordrer alle gravide til å ikke opplyse venner og kjente om eksakt termin dato, men heller sette den 3 uker frem i tid - så slipper dere maset..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt å si det, men det er godt å høre at det ikke bare er meg her. Har ikke orket å vært her inne så mye som før da alle med termin etter meg ser ut til å ha født. Deprimerende.

 

Nei, vi får krysse fingrene på at det starter i natt for oss alle hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!! Jeg er 3 dager på overtid... trodde liksom at jeg også skulle føde litt før terminen men.... formen er ganske bra, plages av for mye overskudd til tider og mangel på nattesøvn. Gubben tror jeg snart sliter ned huset med vasking... hva skal man ta seg til da? Og den blivende storesøstera tror ikke det er noen bebis i mammas mage snart tror jeg!!

Hva skal vi gjøre jenter? Kjerringråd? Pøh! Og dumme fullmåne... hjalp ikke meg iaf! Lykke til bertene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager på overtid. Unge nr.4 nå, og overtid med alle de andre også. Burde være vant til ekstra lange svangerskap nå, men blir lei likevel. Ungene har vært på ferie hos besteforeldrene denne uka, så det skulle være enkelt for oss og reise på føden. Det funker jo særdeles dårlig når minstenn ikke vil ut! Reiser til ungene i morgen, så krysser fingrene for at det blir i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 11 dager på overtid. Hadde aldri trodd det skulle ta så lang tid. Har prøvd det meste av kjerringråd, men ingenting virker - sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...