Gå til innhold

3 cm åpning i uke 36..


idamortil2

Anbefalte innlegg

Hei hei... I dag er jeg glad. Var hos jordmor og jeg hadde 3 cm åpning og var tøyelig. Har gått med maserier i snart 3 uker og er så lei. Håper det skjer noe snart:) Noen andre med åpning her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde ikke jordmor ville rote oppi der så tidlig jeg?

Da skal jeg høre jeg og siden jeg har endel vondter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk modningsrier og 2 cm åpning i uke 35.Nå er jeg 38+4, fortsatt ingen baby.. Begynner å gå litt på veggene her hjemme nå! Håper det går fortere for deg enn for meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen kommer nok når den er klar,det er ikke lenge igjen uansett; )

Jeg har termin 2.august,fikk 10 dager før termin sist men tørr ikke belage meg på noe som helst.De kommer når de kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frantic

Ja det er kjent! Er nå begynt på uke 36 og hadde 2 cm for to uker siden, har siden da også hatt smårier og stikninger i livmorhalsen om nettene og tror det har åpnet seg mer. Visstnok ikke helt uvanlig at flergangsfødende kan gå med åpning lenge før fødsel - dette er min tredje. Hadde også åpning med nr to flere uker før fødsel, så jeg er redd det ikke nødvendigvis betyr fødsel nært forestående. Det jeg kan si er at når fødselen med nr to først satte igang gikk det kjempefort, og jeg hadde en kjempeflott fødsel, mye antageligvis takket være modningen som hadde skjedd over såpass lang tid forut :-)

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så spennende da! får håpa du slipper gå så lenge til:-) er jo kjempebra at jm tar det på allvor å sjekker om man begynner åpne seg etter slike maserier. jeg hadde en natt med kraftig mensverk for et par uker siden. da ble jeg bedt om å komme til føden for å sjekke om noe hadde begynt modne el åpne seg, var da i uke 33 eller 34. var ikke noe tegn til noe som helst da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...