Gå til innhold

Vær helt ærlige nå dere...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer: er det noen der ute som sluttet på pillen uten at typen visste det? Må innrømme at jeg gjorde det og ble gravid. det var ikke helt bevisst, men likevel...han stiller opp fordet...men det var jo ikke videre pent gjort av meg. vi hadde aldri snakka om å få barn så ante jo ikke åssen han ville reagere...

velger å være anonym her jeg for tenker d er folk som vil dømme veldig (noe jeg kanskje fortjener?) men svar ærlig da dere...dere kan jo være anonyme

Fortsetter under...

Dama til en kamerat av meg gjorde dette, og endte opp med å ødelegge fremtidsplanene hans totalt. Han drømte om å bli grafisk designer, men på grunn av barnet og alle de ekstra utgiftene så fikk han ikke råd til å studere..

De er ikke sammen lenger, ble slutt før barnet kom, men han ser mye til jenta og elsker henne over alt i verden. Han sier at om han kunne velge så ville han hatt jenta si, men måten det ble gjort på er helt på trynet..

Tenk dere GODT om hvis dere vurderer å gjøre det på denne måten, det er ikke bare deres behov å ta hensyn til i et forhold!

Annonse

Trenger ikke å ha noe m alder å gjøre, men er jo stort sett bare unge som kan kommer på å være så til di grader umoden å gjøre noe sånt!, For en ting er i alle fall sikkert og d er at d har noe m modenhet å gjøre!

Enn å avgjøre skjebnen til sin partner til de grader, så utrolig egoistisk og usmakelig gjort, synes nå jeg!

Kjenner jeg blir skikkelig irritert...

Annonse

Har desverre ikke satt meg inn i noe statistikk om dette, men fint at du har gjort d... Synes bare at d er helt utrolig at noen synker så sinnsykt lavt! Er selv gravid, og aldri før vi begynte å prøve var d i mine tanker å bare slutte på prev uten å diskutere d m min partner.

Er umulig for meg å sette meg inn i hva disse kvinnene tenker... Usmakelig!

Ja det er nok sant, at det er flere unge som er umodne enn eldre. Men likevel det er ikke ALLTID slik. Og uansett sitvasjon skal man ikke dra alle under en kam. Og si i denne tråden at "er det rart folk ser ned på unge mødre", syns jeg blir helit feil. For det finnes unge mødre som gjør en kjempe jobb.

Til deg anonym over: hovedinnlegger er jo ærlig i dette innlegget... jeg synes på en måte at det er litt tøft av henne å innrømme det jeg og hun skriver jo på en måte at hun skammer seg, gjør hun ikke?

Selv om jeg synes det er teit gjort så synes jeg ikke man skal dømme så hardt...

og større svik enn utroskap er det jo ikke da!! men du har kanskje vært utro selv også vil du at andre skal virke verre for å føle deg bedre selv eller?

Men kjære vene. Hun spør jo om vår ærlige mening? Det er jo faktisk det hun ber om???

MIN mening er at dette er større svik enn utroskap fordi det forutenom barnefaren rammer et uskyldig lite liv.

Din mening kan jo være noe annet, og den bør du skrive ned, for det er det hovedinnlegger ber om.

Hadde hun bedt om støtte så hadde jeg latt være å skrive noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...