Gå til innhold

Føler meg kjempe stilig!! ;-) En vurdering av min høygravide kropp!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Å, det er herlig å være høygravid. Får nesten ikke på meg noen klær lenger. De klærne som passer henger stadig på tørkesnora. Så jeg tar til takke med klær jeg mener å huske var store og lange før... de er ikke det nå lenger. Driver og rydder og styrer litt i huset inni mellom alle de fantastiske tv programmene på tv, joggebuksen henger godt nedpå rompa for jeg får den ikke over magen (orker ikke gå med mamma buksene for de sklir ned fra magen og det er så slitsomt å dra de opp hele tiden!), toppen jeg går med er ikke i nærheten av å dekke hele magen og jeg har SVETTERINGER under puppene. Sexy!! Har ikke så store pupper i utgangspunktet, men nå ligger de liksom og hviler på magen. Det er bra jeg holder meg mye hjemme!

 

Tok bilder i helgen av min svære kropp - naken (ville så gjerne ha et sånt bilde der jeg står og klapper på magen, men står sånn at ingenting synes) og kom til skade for å se meg i speilet bakfra.... Greit nok at rompa mi aldri har vært kjempe fin (veldig stor), men nå var den liksom blitt litt flat og misformet i tillegg (kanskje jeg sitter for mye stille for tiden)!

 

Gleder meg litt til å få tilbake kroppen min, ja. Men regner med at det kommer langt ned på prioriteringslisten når jeg får den lille datteren min i armene. Og dette skjer forhåpentligvis om 9 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, mange (deriblant meg) som kjenner seg igjen i dine beskrivelser.... Kroppen blir gedigen på slutten, og det er ikke så greit å bare tenke på at snart kommer det en baby, osv osv.

 

Gleder meg veldig til å ligge på magen igjen, og at jeg får tilbake hodet mitt (har hatt hodepine siden uke 17). Har 27 dager igjen til termin, og håper av hele mitt hjerte at dette går fort. Overlegen på jobben min sa her om dagen at "Nå har du virkelig fårr fødeansikt, med svær nese og skikkelige lepper!". Takk skal du faen meg ha, sa jeg da. Han trodde jeg kome til å føde snart, men det sa han forrige gang også, og det tok vitterlig fem uker til fødsel fant sted...

 

 

Vi får være som vi er. Flinke er vi jo uansett;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he....utrolig morsomt innlegg:-) Kjente meg så godt igjen! I tillegg til det du ramser opp må jeg få beklager meg over at jeg har gått i blåe slippers den siste uken! Skulle på kafè i går og gjorde et forsøk på å pynte min slitne gravide kropp. Fant frem noen kule støvletter som jeg, med en stor kraftanstrengelse, fikk på. Vel, det endte med at jeg måtte tilkalle samboer som, med en enda større kraftanstrengelse, fikk de av...Jeg dro på kafè i slipperser...I et høljende regnvær.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte noen utrolig stilige slippers på økonomi sko til 79,-. De er store! Likevel får jeg dype søkk i foten etter å ha brukt de! Klarer kun å bruke de og joggeskoene mine... Jeg har gitt opp å være stilig nå, jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor man får tak i bukseseler, men hadde jeg hatt det skulle jeg brukt det på gravidebuksen min, for magen må dras opp hvert 3. sekund, og det er litt slitsomt at magen blottes for hvert 3. skritt på kjøpsentre o.l. Akkurat nå henger buksa på tørkesnora hvilket betyr at jeg er stuck hjemme siden det er den eneste jeg fortsatt kan presse meg inn i. Snekkerbuksa med utbyggingsmuligheter i sidene som jeg ALDRI trodde jeg skulle bli nødt til å bygge ut da jeg var nygravid og naiv er det leeenge siden jeg fikk på meg, selv om den har stretch i magen og allting. At bh-størrelsen skulle gå opp tilsvarende mye trodde jeg vel heller ikke helt på da amme-bh-ene ble kjøpt inn, så nå er det forlengerdingser i ryggen på alt av brystbekledning. Nevøen min på 6 år tittet oppgitt på magen til tante her om dagen og sa "tante, nå har magen din blitt ALT for stor, du får ikke på deg noenting jo...".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le litt for meg selv ;) takk for innblikket i deres verden.. ikke lenge til jeg er der jeg og tenker meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg så igjen! Men morsomt å høre det fra en litt lystig side også;-)

Jeg som alltid har vært slank, føler meg bare gedigen!

Når det er sol og varmt så får jeg så mye ekstra vann i kroppen at da er det ihvertfall ikke noe jeg får på meg. Blir et skjørt og en singlet som ser ut som en baby-trøye på meg, hihi. og sandaler, eneste skoene jeg har fått på meg siden uke 30.

Og når det endelig blir regn og litt kaldere, ja da har jeg jo ikke noe sko å ha på meg...

Har måttet ty til det forbudte og gå med sokker i sandaler når det har vært litt kaldt!

 

Heldigvis ikke lenge igjen nå!

Termin på søndag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...