Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Vanskelig å si, men kan begynne med forløperen til spørsmålet mitt. Her om dagen hadde jeg og kjæresten min sex. Hun er gravid, nå i siste trimester og hun begynte å suge meg… Hun gjør det ikke ofte, men det er heller ikke sjeldent for å si det slik. Men plutselig kjørte hun fingeren sin rett i rektum på meg… Var ikke noe galt i det, men ble litt paff. Og må si det gikk fort for meg da… Men det fikk meg til å lure. For de, hun til vanlig har vært den anonyme typen som helst vil ha misjonærstilling. Det hender at hun sitter oppe å rir meg, men vil helst tilbake til misjonær etter en liten stund. Hun har hele tiden vært god i sengen og andre plasser, men ikke så sprelsk av seg. Hun er flink til å ta tiden og nye det deilige samværet, noe som jeg setter veldig pris på med henne. Men ikke forestilt meg dette! Spørsmål: Får dere nye fantasier som dere ikke hadde før? Eller ikke tenkte på før? Gjennomfører dere disse?
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 I starten ville jeg en haug med ting jeg ikke hadde villet før. Jeg følte meg penere og friere enn før og hadde mer lyst på sex enn noensinne:) Nyt det mens du kan:) Nå har vektnåla passert 80 kg, jeg kan knapt røre meg og orker ikke engang tenken på sex..Lengter tilbake til 1 tri.jeg...
vims-74 Skrevet 14. juli 2006 #3 Skrevet 14. juli 2006 Hei, kanskje hun bare er mye kåtere enn før, og kåtskap gjør ofte at man mister endel hemninger Mine hormoner raser iallefall veldig nå som jeg er gravid, jeg har ikke akkurat vært plaget av dårlig fantasi og blyghet tidligere, men nå tar det jo helt av! :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå