Gå til innhold

Forandret sexlyst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å si, men kan begynne med forløperen til spørsmålet mitt. Her om dagen hadde jeg og kjæresten min sex. Hun er gravid, nå i siste trimester og hun begynte å suge meg… Hun gjør det ikke ofte, men det er heller ikke sjeldent for å si det slik. Men plutselig kjørte hun fingeren sin rett i rektum på meg… Var ikke noe galt i det, men ble litt paff. Og må si det gikk fort for meg da… Men det fikk meg til å lure. For de, hun til vanlig har vært den anonyme typen som helst vil ha misjonærstilling. Det hender at hun sitter oppe å rir meg, men vil helst tilbake til misjonær etter en liten stund. Hun har hele tiden vært god i sengen og andre plasser, men ikke så sprelsk av seg. Hun er flink til å ta tiden og nye det deilige samværet, noe som jeg setter veldig pris på med henne. Men ikke forestilt meg dette!

Spørsmål:

Får dere nye fantasier som dere ikke hadde før? Eller ikke tenkte på før? Gjennomfører dere disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I starten ville jeg en haug med ting jeg ikke hadde villet før. Jeg følte meg penere og friere enn før og hadde mer lyst på sex enn noensinne:) Nyt det mens du kan:) Nå har vektnåla passert 80 kg, jeg kan knapt røre meg og orker ikke engang tenken på sex..Lengter tilbake til 1 tri.jeg... ;)

Skrevet

Hei,

kanskje hun bare er mye kåtere enn før, og kåtskap gjør ofte at man mister endel hemninger :)

Mine hormoner raser iallefall veldig nå som jeg er gravid, jeg har ikke akkurat vært plaget av dårlig fantasi og blyghet tidligere, men nå tar det jo helt av! :>

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...