Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Nå sitter jeg her å høre hvordan mine to sønner på 5 og 3 står ute å skriker. For fulle hals. Hva skal man gjøre jeg vet ikke lenger Vi har sier at det skal man ikke gjøre spør om de får lov i barnehagen å gjøre slik prøvd med inne og ute stemme sender dem på rommet være gang de skriker inne og ute som sakt vi er i hælene på dem noe hele tiden, men det er ikke lett har en datter på 6mnd og. Er det oppmerksohet det snakk om så har de det hele tiden. Vi sender ikke dem til siden hele tiden, vi leker, spiser mat sammen og alt en familie kan gjøre sammen. Nå gruer vi oss til ferien Skal til mormor og hun bor i et boretslag og som de holder på nå kan de ikke gjøre der. Trenger desperat hjelp, gode råd, kjæringråd, alt som kan hjelpe to skrikhalser
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2006 #2 Skrevet 15. juli 2006 Har ingen noen råd her?? Trenger sårt noen,jeg også.Har et par som heller ikke klarer å ha en rolig stemme..Sukk..
Gjest Skrevet 15. juli 2006 #4 Skrevet 15. juli 2006 Dere kan jo bruke Timeout. Det som de bruker i alle de barneoppdragelse-programmene. Hver gang de prøver seg, må de sitte i f.eks. 5 min. i hver sin krok, eller på hver sin stol e.l. Selvfølgelig uten leker, tv og bøker. Si at de skal sitte der og tenke igjennom hva de har gjort. De kan reise seg når de har bestemt seg for å oppføre seg fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå