Gå til innhold

Brio kombivogn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en Brio kombivogn, 2004-modell. Veldig fin, men nå i det siste har jeg begynt å lure på om bagen kanskje er litt liten, vi får jo baby i slutten av oktober og blir nødt å bruke pose helt fra starten av... noen med erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte Brio Kombi, og jeg har vert kjempefornøyd med den. Vi fikk babyen i februar-05, så vi brukte en tjukk og god dyne nedi da, det gikk fint. Har ikke prøvd med pose. Nå vil jo deres baby bli litt større når det fortsatt er vinter, men jeg mener vi brukte bagen til han var litt over 6 mndr. Nei, jeg vil ikke tro den er liten, selv om du har pose i. Allikevel, dersom de har typen pose i butikken der du har sett på vogn kan du jo spørre om å få prøve å se hvordan det blir..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt brio kombi til tre barn nå, og det har ikek vært noe problem med pose.

Uansett, når den baggen vokses ut av, så er det jo madrass i bunn av sportsdelen,. og bagg kalesjen blir en vognforlenger....Det tetter godt for vind inni vogna, og de fleste nyere vogner har også hodebeskyttelse i kallesjen.

 

Så sånn sett sitter du da med en vannvittig stor dypvogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...