Gå til innhold

klyster


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noe man uansett får tilbud om? har hørt at man også kan ta det hjemme, noen som har erfaring med det? kjøpes det på apoteket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan visst kjøpes på apoteket, men jordmoren min sa det var bare til å spør etter når du kommer på føden.

Sikkert litt avhengig av hvor langt du er kommet i fødselen om du får vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skreiv i ønskebrevet mitt at jeg ville ha det, og fikk da tilbudet når jeg kom inn, men jeg hadde på forhånd tatt det hjemme, fordi jeg ønsket å være hjemme så lenge som mulig, og var derfor redd for å ikke rekke det på sykehuset.

Var litt kronglete å få det til selv hjemme, med rier og greier ,men fungerte veldig fint alikevel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kjøpte du? Merke? Det er faktisk bedre å vite det når man kommer på apoteket, for det er ikke alltid man får det som er riktig.... Jeg føler sterkt for å gjøre dette hjemme, håper jeg rekker det...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk det på sykehuset sist, men skulle ønske etterpå at jeg heller hadde tatt det hjemme først. Så denne gangen skal jeg ta det hjemme før vi drar på sykehuset. Bare spør på apoteket hvilken de anbefaler, jeg fikk god hjelp der iallfall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn at du vet det, så kan det være en fordel å ikke ta klyster (med mindre du har veldig hard mage eller noe den aktuelle dagen). Noen er redd for at det skal komme avføring under fødsel, men akkurat det er faktisk ikke noe problem (bare jordmor som ser det i tilfelle, og du selv tenker ihvertfall ikke på det). Problemet er snarere for mange at det er sårt og vondt å ha avføring etterpå, og med klyster får man lettere hard mage etter fødsel. Trust me, det vil du helst ikke ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...