Gå til innhold

klær til oss selv på klinikken?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skal vi se...

1: det er varmt på klinikken... t-skjorter eller lignende

2: det er greit å ha med seg 2 a la joggebukser, kan fort bli flekker på de pga blødninger...

3: truser som holder de store bindene godt på plass

4: ta med deg slippers el.l det er ikke reint på golvet og hvem gidder å knyte sko for å gå på do...

5: ammebh eller i alle fall bh uten spiler. de med spiler kan stoppe melkegangene

6:Morgenkåpe er bare drass, du får ikke brukt den hvis ikke du er heldig og får eget rom på sykehotell el.l da.

7: hårstrikk eller noe annet som du fort kan få kontroll over et kaotisk "sengehår"

8:toalettsaker og alt det der som du ville tatt med andre plasser du skal være vekke 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 gode tøybukser (Tenk at du sikkert fortsatt har mage!), 2 topper/t-skjorter, amme bh, en munke/college jakke, slippers, sokker, morgenkåpe (Veeeldig grei å ha når du skal opp å gå på natta, istedet for å måtte kle på deg!)

Jeg sov i trøyene man får på sykehuset, syntes de var helt topp:-) Truse trenger ikke jeg å ta med, for man får noen gode og *kremt* veeeeldig sexye netting truser på sykehuset:-) Veldig gode er de, holder bra på bindet! Men fy så stygge, hehe:-) Men det er forskjellig fra sykehus til sykehus har jeg forstått, ville undersøkt det var jeg deg, om de har de der du skal.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...