Gå til innhold

Litt flaut, men spør likevel...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dere som er høygravide og barberer dere nedentil.. får dere det til? eller har dere gitt opp med det?... bare tenker at den diiigre magen må jo gjøre det umulig? hvis dere får det til... hvordan gjør dere det da ?

 

blir anonym nå.. for synes dette var litt flaut, men jeg lurer jo bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 12 dager til termin, har ikke noe problem med barberinga! ;) Har jo gjordt det en del ganger, så trenger ikke se noe særlig for å få det til! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 29 uker og får det ikke til lenger:) Får bare akseptere busken og glede oss til det får an å fikse på det igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringen har jeg:) har ikke hatt hår der på mange år, men er litt ubevegelig pga bekkenløsning og på grunn av stoooor mage.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gidder rett og slett ikke lenger..

Magen er i veien og det er vanskelig å komme til..

tar bikinilinja, men that's it.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er d slutt på for en stund siden:-) d gikk fint m speil, men nå er d bare et ork....

tar bikinikant og sånn at d ser greit ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer det heller ikke lenger.. Men her hjemme pleier mannen min å frisere meg, og da ender det som oftest med en kosestund- kan anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarer det ikke selv lenger, pga vondt bekken kan jeg ikke sitte på huk.. hadde jo vært en enklel deal da med et speil under!! men nå er det sambo sin jobb, og når jeg tenker etter så er det snart til pers for han igjen, er et par uker siden sist:-) å jez hva håret vokser fort i svangerskap.frisøren min fikk hakeslepp da hun såg hvor langt håret mitt hadde blitt på 5 uker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren gjør det for meg også, veldig greit, og strålende perfekt resultat hver gang. Gravid eller ikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uke 39 og ikke ser der nede men klare å gjøre uten

å se

vet ikke om det er fint gølrt men blir bedre da

 

Får bruke speilen kansjke neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det til selv, men tar ikke så mye lengre. Jeg merker at jeg reagerer mye mer på barberingen nå, enn når jeg ikke er gravid. Jeg tar bare utenpå, om du skjønner hva jeg mener. Tar det grøvste, og så stusser jeg hekken litt. Er ikke så nøye, mao.

 

Vil jo ikke at mannen skal tro han deler seng med en slagbjørn *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier aldri å barbere meg hverken en stund før fødsel eller planlagte underlivsu.s. syns det er ubehagelig å "brette" meg sånn ut.......liker å gjemme meg litt bak hårene når andre skal "se".Tar kun bikinilinja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, her kommer skrekkhistorie nr EN!!!

 

I går tenkte jeg at jeg skulle fikse meg litt nedentil, var en uke eller to siden sist.. Har rett og slett ikke orket fordi det tok sånn tid sist, så tenke "jaja.. samma kan det være, ingen som skal nedi buksa mi med det første".. Men.. Jeg liker IKKE at det er en busk der nede, føler meg ikke vel.. Så i går tok jeg frem Mac 3'en (liker den best, hehe) og hoppet i dusjen.. Vel.. Magen har jo vokst litt på disse to ukene da, så det var jo enda vanskligere nå! Ser jo ikke musa mi i det hele tatt!!!! Så det ble litt på måfå da, hehe.. Og dere tror ikke at jeg klarte å få den jææææævla (unnskyld) høvelen på klitorisen?! Åjoda!! Der kom DET kuttet, skjønner du.. Som blødde og sto i! Tok speilet, satte meg med beina fra hverandre og tittet hvor ille det sto til der nede, hehe.. Heldigvis gikk det bra da, var ikke et så stor kutt! Men det svei som fy.. Vel.. Etter å ha kjølt det ned med kaldt vann en stund og barbert ferdig resten, så tenkte jeg at jeg skulle ha på en sånn krem som jeg hadde kjøpt på apoteket.. Sånn som forhindrer rød og sår hud.. DEN VAR DET ALKOHOL I!! Som kom borti detta kuttet mitt.. Å Guuud som jeg skrek!!! Jeg sier bare EN ting; Babyens første møte med verden får jaggu meg bli i en busk, detta gidder jeg ikke noe mer!

Barberingen tar vanligvis noen minutter.. I går tok den borti mot en halvtime!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner uke 34 i dag, og magen er fremdeles ikke større enn at jeg har like god oversikt og tilgang som før, så det har ikke blitt noe problem ennå.... På slutten får jeg vel bare ty til speil, eller mannen min, klarer ikke å bare la det vokse i hvert fall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke ned der lenger jeg så jeg tenker ikk epå det.. :) ikke sett høna på mange uker. hihi.. og gubben bryr seg ikke med det han heller så får da bare bli som det blir så får en pusse opp etter fødsel en gang .. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...