Gå til innhold

KAPSLER


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Står på boksen... Husker ikke helt hva det står, tror det stor 2-3 kapsler 2 ganger daglig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På boksen står det 2 kapsler to ganger daglig. Veit ikke når dem begynner å virke. jJeg begynte med dem for ei uke siden ca(uke 37), synes magen har sunket etter det. Men det kan være innbilning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal vel egentlig begynne på dem 2 mnd før termin...! :P Er ikke sikkert at du merker noe til dem... noen får litt mer kynnere..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig veldig usikker på når man skal begynne med dem. På helsekosten her sa dem 3uker før termin, mens andre får høre flere mnd før termin. Jeg går nå på disse kapslene, så får vi se hvordan fødselen blir.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har hørt 3 uker før termin jeg også.. tok dem i sist svangerskap, fikk da 2 dager før terminen og hadde en lett fødsel.

begynte 6 uker før terminen denne gangen, og har 13 dager til termin, jeg har på følelsen at han er kommer til å komme litt etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare å ta 6 kapsler for dag. Jeg har tatt seks kapsler pr dag siden uke 35, og sitter her enda:-( Neida, kapslene setter ikke igang fødselen, men skal gjøre den lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...