Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #1 Skrevet 13. juli 2006 Noen ganger finner jeg noe som ser ut som krystaller i bleia. Lenge trodde jeg at det var ufordøyde rester av pære som jeg hadde most og gitt henne, men det er der noen ganger når hun bare har tisset også. Noen som vet hva dette kan være?
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #2 Skrevet 13. juli 2006 akkurat sånn har min snuppe. kan ikke skjønne noe annet enn at det er i fra bleia, men bleia er jo ikke overfull når jeg ser de der. skjer bare på up and go her
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #3 Skrevet 13. juli 2006 Dette er innmaten i bleien. Jeg vasket ett bind en gang. Hadde det i bukselomma. Reent og ubrukt altså. Og da var all klesvasken full av sånne krystaller. Så det er rett og slett ett lite hull eller sprekk i det ytterste laget, slik at innmaten har kommet litt ut. SInnmaten krystaliserer seg når den tar opp fuktighet. Ikke no falig detta!
anni ke n - med ny baby Skrevet 13. juli 2006 #4 Skrevet 13. juli 2006 Skjer her óg. Bruker Libero midi. Det er sikkert urinen som reagerer med noen stoffer i bleien?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Tusen takk for svar jenter! :-) Må bare si at dette forumet er genialt! jammen får man fort svar på ting man lurer på! Jeg mistenke også etterhvert at det kunne være fra bleia, og tenkte at jeg skulle utforske den munligehet litt nærmere med vann og kniv! Nå slipper jeg jo det!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #6 Skrevet 13. juli 2006 Blelefyll, har sett det i min sønns bleier en gang da han var skikkelig tissevåt, har du prøvd å bytte bleiemerke?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #7 Skrevet 13. juli 2006 Hehehe.. Ser deg for meg der fy går til anngrep på bleien med vann og kniv Heheheh, nei nå tok jeg meg en høg en...haha detta var dagens....hihi.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 Har aldri opplevd det med Libero,men med Pampers og jeg trodde det var den forbanna salva dem har i bleia jeg?! (fant ut om salva,bytta til Libero)
Elaiza Valentine Leonstar Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 Kanskje hun rett og slett tisser krystaller? Isåfall blir dere veldig rike.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #10 Skrevet 14. juli 2006 Det har jeg og lurt på, så da fikk jeg svar på det. Bruker forøvrig Libero maxi, så det gjelder nok ikke bare Pampers nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå