Gå til innhold

Åhhhh, er det noe å gjøre tro?


Ferdig ;-)

Anbefalte innlegg

Har en brun pigmentflekk på kinnet fra før, liten sådann. Men nå ser jeg at jeg begynner å få en stoooor flekk, som faktisk dekker halve kinnet. Åh, har jo vært flink til å smøre med solkrem også.

Noen andre som har fått, og/eller har noen råd om hva man kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søster fikk det i svangerskapet og det har ikke forsvunnet i ettertid. Blitt litt lysere bare. Det er desverre lite å gjøre med det når det først har kommet. Den kan fjernes med laser etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i hvert fall hørt at når man begynner å få pigmentflekker så skal man holde seg helt borte fra direkte sollys, så slipper man mest sannsynlig at de "utvikler seg", eller hva det heter....

 

Det finnes kremer som skal ta dem bort også, spør i helsekostforretning, de kan sikkert hjelpe...

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes kremer som kan bleke dem, eller du kan vente til senere og få hjelp ved laserbehandling.

 

Har en på hvert kinn, store som femkroner. Forsvinner om vinteren, men kommer nok alltid tilbake om sommeren. Gidder ikke bry meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar.

Ja, det beste er vel å holde seg borte fra sola, men det er jo ikke lett om sommeren :-( Får vel bare håpe på det beste, fortsette å smøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...