Gå til innhold

litt pinlig spørsmål..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått endel utstående vorter/føflekker under graviditeten. Det er forsåvidt greit, men jeg hadde en på den ene kjønnsleppen fra før-nå har den blitt mer "utstående" og gjør vondt... Tror dere at dette er farlig? Har ikke flere timer hos lege (36 uker). Skal til jm om 3 uker, men det er vel ikke henne jeg bør ta det opp med...? Vil gjerne fjerne den, men bør kansje vente til etter fødsel?? Noen andre som har samme problem, eventuelt råd/tips? Gjør vondt bare jeg er borti(og det er mann jo stadig når mann tisser 100 ganger pr. døgn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror ikke dette er farlig. søstra mi hadde en sånn undrer svangerskapet. denne ble fjernet på 6ukers kontrollen hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt vokser på slutten av graviditeten! Jeg fikk masse utstående føflekker sist som jeg knep av selv. I tillegg hadde jeg en liten polypp i underlivet som vokste seg ganske stor. Fikk den fjernet en stund etter fødselen. Er vel ikke så kult å ha et sår der nede FØR fødselen kanskje? Men jeg ville nok bestilt time hos legen og fått sett på den, siden den plager deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...