Gå til innhold

Full fart


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er idag 31,5 uker på vei,å lille gutt i magen turner rundt hele tia,så jeg tror jeg blir gal snart..begynner i 6 tia om morgenen,og holder det gående til langt etter at jeg har lagt meg for kvelden..ikke misforstå meg,d er godt å kjenne at det er liv,men er det normalt at babyen driver på sånn da?flere med turboprins/prinsesse i magen?ska på UL idag da,så da må jeg spørre der også,om dette er normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, kjenner meg igjen der. Her er det en liten turboprins. Han har roet seg litt nå på slutten siden uke 38 ca, for det er dårligere plass. Han beveger seg mer og sparker og røkker ikke så mye lenger.

 

Har vært våken noen netter gjennom svangerskapet og erfart at babyen min ikke sover så mye, er våken det meste av dagen også. JM og lege har sagt det er et tegn på trivsel, så da skal man vel være fornøyd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen jeg også he he he. Litt slitsomt når det er så stor aktivitet når du skal sove. Jeg er like langt på vei som deg oo ungen er VELDIG aktiv. Men har knerten min (gudselov) begynt å skifte døgnrytme, og er aktiv når jeg er våken.

 

Babyene er i aktivitet hele tiden. Jeg hadde UL i uke 10 (bodde i Tyskland i begynnelse av svangerskapet og der er UL en del av rutineundersøkelsen på ssk) og til min store overraskelse var det allerede da full aktivitet der inne. I følge legen er dette helt normalt, ungen kommer ikke å bli hyperaktiv....

 

Kos deg på UL. Jeg synes det alltid er spennende å se hvor mye ungen har utviklet seg siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...