Gå til innhold

når pleier hodet og feste seg??


gravid igjen :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men var på kontroll da jeg var 36+6 og da var hodet i hvertfall festet her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 39+5 nå og på kontrollen på mandag var forsatt ikke hodet festet på min baby ... Legen sa at det ikke var unormalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge ekspertene så skjer det rundt uke 36 for førstegangsfødende og like før fødselen for de som har født før. Men dette er jo bare et statistisk gjennomsnitt. Så hvis det ikke har skjedde ennå så er vel som Marias lege sa ikke helt unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festet seg i uke 35 sist, i uke 37 denne gangen. Festet seg i uke 38 for ei venninne av meg som er førstegangsfødende, så tror det er veldig forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei er nå 37+1, hodet er ikke festa. lege sier d er helt normalt, behøver ikke feste seg i d hele tatt.. også på 1 gangsfødende... bare å huske på å legge seg ned om vannet skulle gå, og man ikke har fått konstatert at hodet er festa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frantic

Kan nok variere mye, men med begge mine gutter har hodet festet seg i uke 35. Er nå såvidt begynt på uke 36 med tredje, og for en uke siden var ikke hodet festet enda. Føler selv at hodet festet seg for noen dager siden, så er spent på neste kontroll :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

39+1 her, og fikk vite av jordmor på sykehuset i går at hodet ikke har festet seg ennå :-) Jeg er førstegangsfødende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...