Gå til innhold

når pleier hodet og feste seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

*lurer lurer * =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men var på kontroll da jeg var 36+6 og da var hodet i hvertfall festet her ;-)

Skrevet

Jeg er 39+5 nå og på kontrollen på mandag var forsatt ikke hodet festet på min baby ... Legen sa at det ikke var unormalt!

Skrevet

I følge ekspertene så skjer det rundt uke 36 for førstegangsfødende og like før fødselen for de som har født før. Men dette er jo bare et statistisk gjennomsnitt. Så hvis det ikke har skjedde ennå så er vel som Marias lege sa ikke helt unormalt.

Skrevet

Festet seg i uke 35 sist, i uke 37 denne gangen. Festet seg i uke 38 for ei venninne av meg som er førstegangsfødende, så tror det er veldig forskjellig.

Skrevet

ei er nå 37+1, hodet er ikke festa. lege sier d er helt normalt, behøver ikke feste seg i d hele tatt.. også på 1 gangsfødende... bare å huske på å legge seg ned om vannet skulle gå, og man ikke har fått konstatert at hodet er festa.

Skrevet

Uke 33 på meg, er førstegangs. Er snart 37 på vei nå.. :)

Skrevet

Uke 35 og andregangsfødende.

Er 37+4 nå..

Skrevet

har 12 dager ijen og hodet har ikke festa seg.

venter nr3 så det er ikke sikkert at det blir å gjøre det.

Gjest Frantic
Skrevet

Kan nok variere mye, men med begge mine gutter har hodet festet seg i uke 35. Er nå såvidt begynt på uke 36 med tredje, og for en uke siden var ikke hodet festet enda. Føler selv at hodet festet seg for noen dager siden, så er spent på neste kontroll :-)

Skrevet

Jeg venter nr 2, og hodet festet seg i uke 29..

Skrevet

Hei

39+1 her, og fikk vite av jordmor på sykehuset i går at hodet ikke har festet seg ennå :-) Jeg er førstegangsfødende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...