Gå til innhold

Passer Elise kun til søte, blonde jenter?? (får garantert ei mørkhåra jente..)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bare lurte.. Ungen min kommer garantert til å ha lysebrun hud, brune øyne og brunt hår...Er Elise litt malplassert på ei slik tulle?

Noen som har kjent ei "brunette-Elise"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har kjent til ei "brunette-Elise", og hun var veldig søt når hun var liten (fortsatt søt jente altså, men hun er voksen nå...)!! Tenker automatisk på henne hver gang jeg hører navnet Elise, så for meg passer Elise best på mørke jenter og ikke lyse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kjenner ei jente med mørkt hår som heter Elise! Passer kjempebra det!

 

Flott navn også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner bare ei, men hun heter Elisa. Hun har langt mørkbrun/sort hår og store mørkbrune øyne

 

Synes Elise/a er fine navn og passer til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Syns det er tåpelig å i det hele tatt lure på det... Det er nydelig til både blonde og mørkhårede jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner bare ei jente som heter Elise, hun har riktignok blondt hår og blåe øyne. Men jeg synes det paseer for alle hårfarger! Alle har alltid sagt jeg ikke burde hete Maja siden jeg er brunettte, men slik er bare dumt! Elise er fint ffor alle det! Klem:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Min mor har Elise som mellomnavn, og er brunette:-)

 

Kjenner også en annen brunette som heter Elise..Hun har lagt brunt hår:-) Syns det passer best på ei mørkhåret jente jeg:-) Men også på en lys;) Ta Elise du! Er ett nydelig navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...