Gå til innhold

vannet gått, eller tisset på meg? Uke 39


josefine9

Anbefalte innlegg

Høres kanskje litt rart ut, men skriver her i håp om at noen kanskje har opplevd det samme?

Fikk sinnsykt latteranfall, og plutselig begynte det å renne fra skjeden, nok så ukontrolert. Tenkte,herregud-jeg tisser på meg, og jeg klarer ikke å holde igjen (ikke hatt problemer med skjedemuskulaturen så langt i svangerskapet). På toalettet er vesken som kom ut helt blankt og luktfritt. Det er ikke kommet noe særlig mer etter dette skjedde for ca 2 timer siden. noen som har opplevd lignende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg var på kontroll hos min jm i dag, og jeg spurte henne blant annet om når vannet går. Hun sa at det ikke er noen tvil om det når det skjer. Og vannet er blankt og lukftfritt, så jeg synes det høres ut som vannet ditt har gått. Hadde ringt til fødeavdelingen hvis jeg var deg, og be om å få komme inn til en kontroll. Går vannet skal man uansett ringe til føden. Blir spennende å høre om hvordan det går =)

 

Lykke til!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke opplevd dette, men var jeg deg så ville jeg kontaktet føden for en sjekk.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det nå er helt tørt, så tviler jeg på at det var vannet. Jeg har jo bare meg selv å sammenligne med, men da vannet gikk forrige fødsel, fortsatte det å renne en god stund - jeg rakk å jogge fra soverommet og inn i dusjen så den siste dæsjen kom der. Og etterpå måtte jeg ha bind i trusa fordi det fortsatt sivet vann.

 

Men ring føden og forklar hvordan det var - de kan gi deg sikrere svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres ut som tynn utflod som kom når du brukte bukpressen. Utfloden blir tynnere på slutten av svangerskapet. Og kan komme i ganske bra mengder, tro meg. Snakker av erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert inne to ganger nå pga av det jeg trodde var vannavgang, men det var det altså ikke.

Jm forklarte at etter slimproppen har gått kommer det ofte ut mye slim/væske.

Det er og celler som kontinuelig produserer slik væske inne i skjeden og dette renner også ut.

Hos meg var det så mye i natt at jeg våkna i en dam i senga og det fortsatte å renne lenge, men hun mente det kom av at jeg har 2+ på eggehvite i urinen.

Da produserer man ofte mye slikt slim.

 

Men jeg fikk veldig skryt for at jeg hadde ringt og du må ikke nøle med å kontakte føden. Ville ringt med en gang jeg for å være sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...