Gå til innhold

Veldig usikker her? Noen smartinger??


Snart mamma til tre!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har to gutter fra før av, begge gangene testet jeg positivt ca 2 dager før ventet mens.

Nå bruker jeg baby-comp`n, og i følge den så klaffet eggløsning med samleie. Den har også kommet frem til at om jeg er gravid, så venter jeg ei jente den 20 mars. (det hadde bare vært så bra!!!) :)

 

MEN....Mensen min er fire dager forsinka (noe den ikke bruker å være), jeg har heller ikke fått noen tegn på at mensen er i anmars. Derimot så ha jeg i de siste fire-fem dagene vært litt små-kvalm. Jeg har tatt 3 tester (den siste i dag) som alle har vært veldig negative....*forvirra*

 

Her kommer spørsmålet...kan det være at hcg-nivået stiger langsomere om man venter ei jente kontra gutt? I og med at jeg testet positivt så tidlig begge gangene med gutta, og baby-compen mener det den mener...

 

Supertakknemlig for alle svar!

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Er ikke så smart på området, men begge gangene jeg har vært gravid, har det ikke slått ut på test før noen dager over forventet menstruasjon. Ventet jente første gang og, i følge ultralyd, gutt denne gang. Vet ikke om kjønn spiller noen rolle ang hcg-nivå, men det er jo ikke umulig... Kan jo også være at det er forskjell fra svangerskap til svangerskap...

 

Ønsker deg lykke til og håper babycompen har rett:-)

 

Kan jeg forresten spørre deg om du er fonøyd med babycomp? Jeg tenkte å bruke en slik som prevensjon etter dette svangerskapet, men syns det virker litt tungvint...er det det?

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt en uke etter forventet mens, men det viste bare svakt. To dager senere(9 dager etter forventet mens) var testen helt tydelig.

 

Har også allerede bestilt babycomp, så vil gjerne også vite om du er fornøyd. Syns IKKE det virker tungvindt i forhold til andre prev. midler, tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...