Gå til innhold

God sommer alle sammen!


Ingvild:o)

Anbefalte innlegg

Ser ut til at aktiviteten her inne går litt i rykk og napp :o) Koselig å lese at dere møtes på treff ennå, synes jeg. Det må jo være litt av en DIB-rekord! Tviler på at det er andre klubber som treffes etter nester 3 år.

 

Sommerferien vår startet med vannkopper i år. Anna har prikker fra topp til tå. Men det ser likevel ut som det har gått smertefritt.. Nå holder de på å tørke ut. Deilig å være ferdig med den sykdommen.

 

Har hverken sluttet med smokk eller bleie ennå, men har store ambisjoner for de neste ukene :o) Det går nok bedre med bleien enn smokken. Mange som har sluttet med dette av deres oktoberunger??

 

Ønsker dere alle en GOD SOMMER!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!

 

Har akkurat startet ferien, og håper at Anna ikke er blitt smittet av en nabogutt. For om hun er det starter vi med vannkopper i løpet av helgen... :o( Vi som reiser til Sabeltann på søndag og alt... jaja, vi får ta det som det kommer ;o)

Anna har hverken sluttet med bleier eller smokk. Smokken skal leveres til Sabeltann og det går nok bra! Bleier er et annet kapitel. Vi har så vidt prøvd med truse og potte trenings bleier. Uten hell så langt, men plutselig en dag.. håper jeg!!

 

Skal jammen høre med moderator om det er rekord for en BIM klubb å treffes etter tre år!

 

Kos dere i sommer, og gi oss et vink om dere skal til Oslo! Hadde vært kos å treffes igjen.

 

stor sommerklem fra

 

Hanne og Anna Konstanse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der oppe! Og god sommer til dere også! Hold ut, nå skal det visst snart komme litt mer varme hos dere også!

:-)

Kristina nekter ganske hardnakket (og hun er STA!) å gi opp bleiene sine ennå. Av og til kan hun nedlate seg til å tisse på do, men ellers foretrekker hun å gå for seg selv og gjøre sine ting i fred og ro i en bleie.... Vi har nettopp kommet hjem fra 3 uker ferie i Italia, og da ble det nok en del skvetter i barnebassenget, er jeg redd. Men jeg har en sterk mistanke om at hun ikke var alene om det der.... :-/

Smokk har hun aldri vært interessert i, så den prosessen slipper vi heldigvis. Vannkopper har vi ikke sett noe til ennå, til tross for at det har gått et par runder i barnehagen mens hun har gått der. Det er jo veldig greit å bli ferdig med sånt så tidlig som mulig, selv om det selvsagt er kjedelig hvis det kommer akkurat i ferien og sånn.

Ha en fortsatt fin ferie! Og, som Hanne skriver, så hadde det vært hyggelig hvis dere hadde tid til å gi en lyd fra dere hvis dere tar en Oslotur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er så koselig å komme inn her og lese litt om hvordan det går med dere- både store og små. Jeg har ikke vært så flink til å skrive i det siste, men er innom siden en gang i blant. Gleder meg til å komme på treff igjen (for treff regner jeg med at det blir) Hadde vært koselig om vi hadde klart å arrangere et en gang du kommer til Oslo Ingvild.

 

Vi har akkurat kommet hjem fra sommerferie- skikkelig Norgesturnee. Vi har vært både på Sørlandet og på Vestlandet og Bergen. Og fint vær har det vært hele dagen. Albert har vært med å fiske masse makrell. Det var stas, men det var om mulig enda mer moro å fiske småkrabber ved brygga.

 

Albert bruker fortsatt bleier og det ser ikke ut som han har tenkt å slutte med det første. Han tisser ofte på do om morgenen, men han er ikke motivert til å slutte med bleier. Kanskje det kommer nå som han har begynnt på storebarn avdeling i barnehagen. Smokk har han (heldigvis) aldri brukt.

 

Fortsatt god sommer alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen!

 

Nå er ferien over...men jeg føler vi har hatt en lang og fin sommerferie. Joar har ikke jobbet siden Guro ble født 9 juni så vi har hatt god tid å bli kjent med vår lille prinsesse:-) Hun er veldig ulik sin storebror, med blå øyne og veldig lite hår som er lyst. Hun er også veldig rolig og lett å legge!

 

Eirik har sluttet med bleier, men er ikke 100% renslig han bruker bleier på natta og det hender at han har uhell(men det er ikke ofte). Smokken har vi ikke prøvd å slutte med, det får bli neste sommer prosjekt.

 

Vi har veldig lyst til å ha treffe hos oss neste gang. Passer lørdag 2 sept. for dere?

 

camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Så fint at Guro er så snill og grei! :-) Vi ville også gjerne ha kommet på treff, men lørdag 2. september er vi på barnefri helgetur til Madrid for å feire at jeg blir enda eldre... :-/

Klemmer fra oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar gjerne turen til dere, men kan desverre ikke den 2. sep. da det er høstens qick off med jobben på helgetur med Christian Radich. Så dumt at det faller sammen.

 

Alva sluttet med bleie i sommer bortsett fra når hun sover. Vi kan ikke se bort fra at uhell vil forekomme i fremtiden, men det går foreløpig veldig bra. Til gjengjeld har farmor klart å spolere en del av oppdragelsen og det har vært mye jobb å genetablere grensene. Tårefritt har det heller ikke vært Ja ja, det får vi ta med når vi får gratis barnevakt og vi vet at Alva ar kost seg :o)

 

Vannkoppene tok vi i fjor og det var heldigvis ikke særlig slemt. Godt å være ferdig med dem.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...