Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Min lille gutt er tre uker, og her skiftes det minst tre ganger hver natt. Når slutter de med det??
andemora Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Det bruker å roe seg, kan endre seg brått fra en dag til den neste, men det er vanskelig å vite når. Allier deg med bleier og kluter på soverommet så dere slipper å bli så våkne
DenherJenta Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 er vel individuelt.. min bæsja et par mnd på seg om natta fram til hun var ca 2,5 mnd... men bare 1 gang om natta da heldigvis, men slitsomt nok det..
2 Gullunger Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Min er nå 10 mnd gammel, og kun 1 gang har jeg måtte skifte bæsjebleie om natta!!! Heldige vi (o:
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #5 Skrevet 12. juli 2006 tror kanskje jeg bare har byttet bæsje bleie en gang på datteren min på natten jeg..men husker at hun beæsjet ganske ofte i begynnelsen... det gikk plutselig over.... husker ikke når det var jeg..men føler det er lenge siden..og hun er 9 uker nå
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #6 Skrevet 12. juli 2006 Tror det er veldig individuelt. Jeg har en gutt på tre uker som bare bæsjer av og til om natta. Mens jenta vår på 2 år fortsatt av og til bæsjer om natta - og av og til våkner hun og vi må skifte bleie.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #8 Skrevet 12. juli 2006 her sluttet hun ved 3-måneders alder, de første par månedene var det gjerne flere ganger per natt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2006 #9 Skrevet 13. juli 2006 Min gutt på 10 mnd, bæsjer fortsatt om natten. Så du må nok bare venne deg til det:-) Kan jo hende gutten din også blir å gjøre det, eller stoppe med det snart.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 13. juli 2006 #10 Skrevet 13. juli 2006 Tror min har bæsjet om natten 3 ganger på sine 16 uker jeg:) Gjør seg ferdig stort sett hver kveld når pappaen har kommet hjem og kan skifte på han, ikke så dumt for meg.... (han får mme, så det lukter ikke bare godt...)
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #11 Skrevet 13. juli 2006 Mi tulle har aldri bæsja om natta! Og glad er eg for det! Ho er litt over 11mnd no.. Håpar inderilig ho ikkje byrjar med det... hehe! Lukke til! Det går nok snart over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå