Gå til innhold

Når slutter babyen å bæsje om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gutt er tre uker, og her skiftes det minst tre ganger hver natt. Når slutter de med det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bruker å roe seg, kan endre seg brått fra en dag til den neste, men det er vanskelig å vite når. Allier deg med bleier og kluter på soverommet så dere slipper å bli så våkne

Skrevet

er vel individuelt.. min bæsja et par mnd på seg om natta fram til hun var ca 2,5 mnd... men bare 1 gang om natta da heldigvis, men slitsomt nok det..

Skrevet

Min er nå 10 mnd gammel, og kun 1 gang har jeg måtte skifte bæsjebleie om natta!!! Heldige vi (o:

Skrevet

tror kanskje jeg bare har byttet bæsje bleie en gang på datteren min på natten jeg..men husker at hun beæsjet ganske ofte i begynnelsen... det gikk plutselig over.... husker ikke når det var jeg..men føler det er lenge siden..og hun er 9 uker nå

Skrevet

Tror det er veldig individuelt. Jeg har en gutt på tre uker som bare bæsjer av og til om natta. Mens jenta vår på 2 år fortsatt av og til bæsjer om natta - og av og til våkner hun og vi må skifte bleie.

Skrevet

Min slutta helt med det rundt 2 1/2 mnd

Skrevet

her sluttet hun ved 3-måneders alder, de første par månedene var det gjerne flere ganger per natt.

Skrevet

Min gutt på 10 mnd, bæsjer fortsatt om natten. Så du må nok bare venne deg til det:-) Kan jo hende gutten din også blir å gjøre det, eller stoppe med det snart.

Skrevet

Tror min har bæsjet om natten 3 ganger på sine 16 uker jeg:) Gjør seg ferdig stort sett hver kveld når pappaen har kommet hjem og kan skifte på han, ikke så dumt for meg.... (han får mme, så det lukter ikke bare godt...)

Skrevet

Mi tulle har aldri bæsja om natta! Og glad er eg for det!

Ho er litt over 11mnd no.. Håpar inderilig ho ikkje byrjar med det... hehe!

Lukke til! Det går nok snart over.

Skrevet

Har aldri skjedd hos oss heller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...