Gå til innhold

Kynnere


haater husarbeid

Anbefalte innlegg

Jeg har i dag hatt kynnere som har gått i ett hele dagen uansett stilling. Utrolig slitsomt! De er ikke vonde, så jeg er ikke bekymret. Har også hatt en del menssmerter den siste uka. Babyen hadde lagt seg godt til rette med hodet sa jm i går - kanskje kroppen holder på å forberede seg på det som skal komme. Er i uke 34 nå. Hvordan har dere andre i uke 34 det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann sveisann =)

 

Jeg ligger jo kun 1 dag etter deg, og jeg har også masse kynnere...selv uten anstrengelser. De går ikke i ett, men enkelte dager er det veldig mye. Endelig har tulla mi også lagt seg med hodet ned i bekkenet - men hvor vanlig er det egentlig at hodet fester seg hos flergangsfødende? Har hørt at ikke det er alltid barnet gjør det??? Elias festet seg allerede nå (i uke 34).

 

Menssmerter kan jeg også ha til tider, men de varer sjeldent lenge av gangen.

 

Klemmer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kynnerene har faktisk vært vonde den siste halvtimen. Bra pappan kommer hjem snart :)

Hodet til mitt gull er heller ikke festet. Det er sjeldnere at hodet fester seg hos andregangs som oss ja. Men godt at tulla di snudde seg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åisann, bare det ikke er prematur fødsel på gang hos deg da!!! Prøv å slappe godt av du - vil jo gjerne ha lillebabyen der inne i noen uker til vel?

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjentes virkelig ut som rier en stund her ja. Heldigvis kom pappan hjem og tok legging osv så jeg fikk slengt meg på sofaen. Og etter en stund gav det seg faktisk. Tro meg, jeg kliper igjen til jeg bikker uke 38 her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...