Gå til innhold

Hvilken vogn har dere kjøpt?


jojjo

Anbefalte innlegg

syns det er så vanskelig jeg, har ikke fått ut fingeren ennå. Skal prøve å få kjøpt en brukt,når jeg klarer å finne ut omtrent hva jeg skal ha..Kombi m mykbag som ikke er for liten, lett å kjøre sånn for bybruk, men gjerne store bra hjul for snø...

Hva har dere valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Dette er andre barnet for oss, så vi velger å bruke samme vogna som Elias brukte. Det er en svart Simo dypvogn 2004 modell - jeg syns den er kjempefin, og en drøm å trille, til og med på vinterføre (Elias ble født i januar!).

 

Jeg ville ikke hatt noe annet...syns kombivognene har for liten bag, og dessuten liker jeg ikke sportsvogndelene så godt. Vi har kjøpt en Quinny XL4 som sportsvogn til ham.

 

Lykke til med valget =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, mange av hardbagene virker som noe herk å dra opp til 5 etasje. Syns mange av mykbagene virker små men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Simo med hard dyp bag. Hadde ny vogn med mykbag, men solgte den, syntes ikke det var noe særlig med det. Har vært kjempe fornøyd med Simo vogna, så bruker den til denne babyen og. Kjempe lett å trille, god plass til voksipose og slikt, og en drøm om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svithun! hihi... vet ikke så mye om den men den er veldig fin. er en duovogn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt emmaljunga duo edge. Stor bag, og virker som en praktisk vogn! Har ikke brukt den enda da..men tror vi blir fornøyde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Simo kombivogn. Den virker veldig grei. Vind- og vandtett stoff, god plass til voksipose oppi, stødig med fire hjul, god for norsk vinter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hentet vogna i dag :-) , en Brio kombivogn. Likte den fordi den ikke var så stor - jeg er ikke så høy selv, også var den grei å manøvrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en brio kombi - i dag faktisk!!!

 

Den er bedre enn forrige gang jeg kjøpte den, og da var jeg strålende fornøyd!

 

Den har en fjæring ingen andre er i nærheten av, den har god oppbygging for å forhindre trekk, også om du bruker sportsvogndelen som dypvogn, det er hodebeskyttelse i kallesjen, og sportsvogndelen inneholder en madrass, så man kan putte ungen i en pose i sportsvogndelen ha på den tilhørende vognforlengeren og ha en svææær dypvogn. Ellers er det samme hjulene som på den forrige, hvilket jeg er kjempefornøyd med, er avhengig av det da jeg bor på gård og må komme frem på vinterhalvåret.

 

Ellers var det fine finesser med de nye vinduene synes jeg da, og at det var så enkelt å skifte vognretning.

 

Jeg vil uten tvil anbefale den forrige jeg hadde, 99 modellen, og denne virker så mye mye bedre.

 

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, en for meg viktig ting til, den har teleskopfeste på styret, så man slipper knekket og da svakheten der.

 

Og jeg trenger en høy vogn, så jeg slipper å lene meg fremover....og denne ble høyest....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også valgt simo kombi... kan ikke si så mye om jeg er fornøyd eller ikke, har ennå ikke henta den hjem fra butikken... men, ser ut til å være den vogna det selges flest av, og jeg har lest veldig lite negativt om den... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt emmaljunga smart duo. Den er kjempefin, kvaliteten virker bra og den er god å trille. Dessuten er bagen ganske stor :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har kjøpt en kjempe fin emmaljunga smart duo vogn ;) veldig handy vogn. stor bag og egen sportsdel vedsiden av ;) har jo ikke fått ungn ut nda. men tror nok vi kommer til og bli kjempe fornøyd med denne. veldig god og trille på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt emmaljunga edge duo kombi! :) Syns vogna er sååå fin!! =) Har ikke fått brukt den enda da... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Easywalker. Dette fordi det er den eneste vognen som er best på det som er viktigst for meg, den er veldig lett å trilleog lett i vekt (understellet veier 7 kg). Ble så lei av de andre vognene vi hadde til tulla, vondt i armer, skuldrer og rygg pga vondt å trille i snø, tunge vogner osv, så når vi byttet til easywalker bytter vi ikke tilbake til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt en OTH, som forøvrig blir veldig flat når den legges sammen og er kjempe lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simo Combi X-Trail 2006. Har en mye eldre utgave fra før og den type vogn dekker veldig fint de behovene jeg har. Gode hjul i snø og slaps, bag som rommer voxiposen. Baggen ( hardbag) er fin å ta ut av sportsvogndelen når jeg skal inn til andre på besøk o.l Slipper vekke bebisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...