Boglarka Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Hei.Dattera mi på snart 6 mnd begynte med litt smaksprøver når ho var 5 mnd.Risgrøt, maisgrøt på kveldstida, og nå med litt kokt potet og gullrot, som middag. Ellers får ho bare pupp hele tida. Da veide vi henne.Og i 5 uker ho har vokset KUN 25 gr.Mens før voksa ho masse, noen ganger 400 gr i 2 uker. Jeg skjønner ikke... Da fikk ho en kveld litt Nestle hvete grøt (fra 6 mnd), og ho ville ikke sove etterpå.det var ei uke sida. I går prøvde jeg igjen, ho likte det veldig, og spiste en hel skål. Deretter ville ho ikke sove, og ca kl 23 begynte ho å kaste opp alt grøten som ho spiste før. Ho sov godt etterpå. I dag hadde ho det bra, men ho sover uvanlig mye.ho var bare litt våken, men ellers sover ho som bare det!!! Nå er jeg litt bekymra...
Blomman Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 vekt går i rykk og napp - skulle de fortsete og vokse like mye som i starten hadde barna våre vært som eelfanter når de fem år. Hvis porsjone med grøt hun kastet opp var større enn de hun har spist før , gir du bare litt mindre igjen og øker etterhvert. Lykke til. Snakk med hs hvis du fortsetter å bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 Du bør kanskje ha tilvenning først,begynne med litt også øke etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå