Gå til innhold

flere med termin 4 aug?


Angela83 #superstolt mamma#

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 4.august! Formen er ganske bra. Jeg har vært mye svimmel gjennom nesten hele svangerskapet, og det er jeg fremdeles da. Hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 3. august, ikke HELT det du spurte om, men kom plutselig på at mensterminen min er jo 4. august!!

 

Er i storform, ingen plager utenom litt "sur" mage av og til. Har ikke vært kvalm i svangerskapet heller. Barnet ligger med hodet ned, men tror ikke det har festet seg for magen er høyt oppe. Men skal til jordmor i morgen, så får vite mer da. Er ikke veldig stor, og har ikke vann i kroppen. Sover godt hele natten (som regel bare EN "tissepause"), og liker en liten lur på dagen.

 

Humøret er varierende, blir lett irritert.

Et såkalt drømmesvangerskap, har vært og er veldig heldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli klar for fødsel! De siste dagene har jeg kjent litt "mensmurringer" og stikkinger i magen, så jeg håper at hodet holder på å feste seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...termin 5. august her..formen er kjempebra, har ikke hatt noen plager i hele svangerskapet:) begynner å bli utolmodig, vil se noen tegn om at fødselen nærmer seg.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin den 4 og er helt gåen. Så klar for en fødsel som jeg kan bli. Mye plaget av vonde kynnere og kvalme...kanskje et tegn (håpe håpe)

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har termin 4:-)

lite plager, tar man bort litt vann i fingre og tær, pluss sure oppstøt så er alt på topp!!!

ellers så har ei en del mensmurring og stikkinger, håper håper... veldig fødeklar..

begynner modningsakupunktur i morgen...

og snakker m lillegutt om å komme ut hver dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen er bra men er klar for fødsel nå... har bekkenløsning så alt er tungt..kan så vidt snu meg i senga om natta,blir liggende på ei side hele tiden.. men men kan ikkje klage for har hatt et supert svangerskap uten kvalme. men har en del stikkninger og mensmurringer så eg håper det nermer seg nå... ungen ligger med godet ned så det er vel kanskje det som fester seg nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg...jeg har temin 4 aug.

Kjempe lei og veldig klar for å føde nå!!

Er i grei form,litt plaget med bekkent...å sure oppstøt!!Ellers god form...Noen av dere som skal på ahus??

LYkke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...