Gå til innhold

Hjelp! Kjolen er i minste laget..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg om et par uker, og nå har magen skutt fart, så den passer egentlig akkurat nå... men tviler på den går om 2 uker! Noen som kan hjelpe meg??? Evt har tips til hva jeg kan gjøre? Kan jo ikke stille i bare trusa heller... dårlig planlagt dette her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff føler med deg!

Hadde dette vært meg så hadde jeg sluttet å slanke meg med en gang og heller satset på å sy ut kjolen noen cm slik at jeg så frisk ut på bryllupsdagen min.

Skrevet

Jepp! Jeg var på en undertøysforretning i går. Bestilte meg det de kaller hold-in belte. Det er ett strikk belte som går fra hofta og opp under puppene. Kan kjøpe med eller uten hemper. Jeg valgte med da jeg ikke fatter hvordan jeg skulle fått dratt det andre over rompa.....

Kosta 390kr. Det er jo en god investering for senere fester og det. Var såpass tynt at det vil ikke synes under noen kjole=) Holdt inn all overflødig hud her! Og så er det nok billigere enn å legge ut kjolen, for sydame koster!

Skrevet

Sy den ut et par cm! Det er jo begrenset hvor mye magen vokser på et par uker, men det er jo så individuelt fra person til person, magen min vokste veldig i "etapper" i svangerskapet. Gå til en sydame og forklar situasjonen, hun vil sikkert ha såpass medlidenhet at hun kan prioritere kjolen selv om det kanskje egentlig er ventetid:) Lykke til!

Skrevet

Hei!

Hvor får du tak i dette hold-in belte. HaR vært i mange undertøysforretninger uten at de har det.. Bor i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...