Gå til innhold

Vannlekkasje?


Bussi

Anbefalte innlegg

Siden i forrigårs har jeg merket at det av og til renner ut litt tynn væske der "nedenfra". Det renner ikke ut hele tiden, men uansett hvor mye jeg tørker er jeg hele tiden våt og fuktig i det området. Merker ingen spesiell lukt. Noen som har peiling på hva dette kan være? Trodde det skulle være mer tydelig hvis det var lekkasje av fostervann, men siden det har vart i noen dager nå begynner jeg å lure. Er forresten 34+5 i dag. Ble sikkert litt rotete forklart dette, men håper noen skjønner hva jeg mener ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -lilly-

Da må det jo enten være tynn utflod (men det pleier jo vanligvis å lukte litt....) eller fostervannlekasje. Men tror du kan gå noen uker med lekasje, men kanskje lurt å ringe føden for sikkerthetsskyll? De ber deg nok komme inn med et bind med denne vesken på......

Lykke til ihvertfall :o)

 

Og for at du ikke skal bli bekymtet : jeg fødte selv i uke 34 forrige gang, og det gikk kjempe fint med barnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme opplever jeg! ( termin dagen før deg ). Hoster mye, og merker det spesielt da, derfor er jeg usikker på om jeg lekker litt fostervann eller om det er litt urin rett og slett. Ringte jordmor som mente det mest sannsynlig er urin, siden vi har sånn press nå, og ikke så lett kontrollerer blæra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...