Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Har vært på besøk til noen på barsell gruppen vår i dag. Vi er 2 stk som har gutter, født med 4 dagers mellomrom. Tror du ikke at den lille på 5 1/2 mnd hadde begynt å krype! Mitt gull åler seg ikke fram på magen engang. He-he måtte flire litt, han må passes på hele tiden. Er litt deilig at mitt gull ligger i ro enda. Men er ikke dette veldig tidlig da dere? eller........
Medium fikk guttebass Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jo, det er ganske tidlig. ) Jeg har også en gutt på 5,5 mnd og han har ikke snudd seg rundt noen veier engang. Han har begynt å øve seg på å snu seg fra rygg til mage nå. ) Jeg syns det er kjempeherlig å ha en så "bedagelig" baby denne gangen, for førstemann var veldig tidlig ute med alt. )
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 litt tidlig kanskje,men noen vil jo altid være tidliger ute enn andre og noen senrere. En i min gruppe har en jente på to mnd som allerede snur seg fra mage til rygg, og her i huset får jeg så vidt han til å ligge på magen i noen få min før det er ramaskrik...
PMST Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Jenten min startet å åle seg sakte sakte rundt 4mnd..no ble hun 5 mnd i går og det går bra fort no.... må ha øyner i nakken no, hadde faktisk åpet hun ville ligget i ro mye lengre.. Synest ihvertfall det er tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå