*ulvemor* Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Hei. Åssen går det med dere to da? Bare bra håper jeg. Leser at du sliter litt om natta? Har du fått sleepsense? Her er alt bare bra.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Heisann! Bare fint m oss Bortsett fra på kveld og natta da.... sukk.... hører på at hun HYLER nå, så det spørs hvor lenge jeg orker det, he he... stakkar liten. Har fått sleepsense ja.... men er den såååå ulik Ferber egentlig??? Klarer ikke den skrikingen jeg... men hun er jo begynt å bli stor jente nå, så hun er nødt til å lære seg å sove selv... Ikke lett nei, roper på mamma nå!!!! Får vel gå inn og si hei! ALt bra m dere da?? HVa driver dere m for tiden?? Klem fra oss
*ulvemor* Skrevet 13. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2006 hei hei du igjen:) hehe..det ble en rar start Vi har vært veldig mye sammen med pappan til Ylva i det siste, og så har jeg begynt å arbeide igjen, og så trener jeg mye... Dagene går så fort:) Er du ikke på msn lenger? stor klem fra oss
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Ja, dagene flyyyyyyr! Nyter det fine været vi, prøver å komme oss på stranda innimellom også, det er så deilig Må pakke ned alt til flytting til uka og, gruer meg sååååååååå sinnsykt, orker ikke!!!!! Jo, er på msn innimellom... var der igår men da var ikke du! Håper vi snakkes snart da snuppa!! God helg til deg og den lille gojenta di!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå