Gå til innhold

Hjelp meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg må bare lufte meg selv litt her!!

Jeg er nå 11+0 uker på vei, å jeg og sambo har ikke hatt sex siden jeg ble gravid. Er såååååå trøtt og sliten hele tiden. Å vil bare spy ved tanken på at han skal ta på kroppen min, å i alle fall pakke noe inn i den!

Noen flere som har det slik, kommer dette til å bli bedre?? Vill jo tilfredsstille han å gi han det han har lyst på!!! HJELP!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg haddet det sånn en laaaang periode av svangerskapet,

huff så kvalm jeg var, å enda mer kvalm jeg ble når samboeren skulle begynne å ta på meg.. da var det rett over til spybøtta :P

vi har det enda litt sånn.. kan gå mange uker mellom hvær gang vi har sex osv.. men det er ikke fordi jeg ikke tenner på han, men rett å slett fordi jeg ikke orker det .. veldi rar grunn men sånn er det bare

Skrevet

Det viktigste er at dere har en så åpen dialog som mulig, så dere sammen kan prøve å forstå hva som skjer med kroppen din. Lykke til!

Skrevet

Hva er sex nødvendigvis da, må sex alltid være fullendt samleie eller kan det også være å snakke sammen, utveksle fantasier og onanere for hverandre for eksempel? Det meste handler ofte om å finne det som fungerer der og da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...