Gå til innhold

hos lege idag..uke 33 og hodet har festet seg!!! fler??


Uwimana

Anbefalte innlegg

er i uke 33, og vært hos lege idag...hodet har festet seg.....er ikke det litt tidlig? fler som opplever det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min var også festet i uke 33. Jeg er nå 36 + 4. Blir spennende å se når hun kommer. Jeg innbiller meg at hun kommer litt før termin jeg da. Men det er jo ikke sikkert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist festet hodet seg i uke 34, men jeg gikk likevel 10 dager over termin. Bare ment som en advarsel, sånn at du ikke begynner å vente at fødselen skal skje leeenge før termin :-) Min jordmor sa nemlig: -Han kommer helt sikkert til å komme før termin, siden hodet allerede er festet.... Men, den gang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hodet til babyen min festa seg i uke 32.

var til jordmor idag og hun tror jeg kanskje blir og føde i natt.er 37+4.

åhhh det er så spennende.har fått større åpning og det var tøyelig og utflatet....kanskje får jeg nurket mitt inatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, dette høres så tidlig ut.

Jeg venter mitt første barn om 2 dager. Har termin på fredag og hodet er ikke ennå festet. Jeg var inne på vending i uke 37 og jm mener det kan være noe av skylden. Nå ligger han med hodet ned, men det er ikke festet. Så jeg har fått beskjed om å legge meg ned med en gang hvis vannet går. Huff, skummelt. Hvis jeg ikke legger meg ned kunne navlestrengen komme i klem over hodet på babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på 3D UL i forrige uke..var da i uke 28/29 og fikk beskjed om at hode hadde festet seg...legen sa at hos noen skjer det så tdlig som det (men hos få altså)...og det var helt greit...regner nå med at alt går greit jeg:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...