Gjest Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Bare lurer jeg.. er dere flau over å snakke om sex? ser det er veldig få som skriver under med sitt kallenavn, og synst det var litt merkelig skal jeg være helt ærlig...
selfangerkjerringa Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Ja si det... Har brukt anonym-knappen en gang eller to her inne rett og slett fordi jeg syns det er enkelte ting det er litt småflaut å spørre om. Men stort sett beholder jeg nicket mitt ja Er jo ingen hemmelighet at vi gravide faktisk har både seksualliv, sexlyst, sexvaner osv. De aller mest personlige holder jeg unna forumet uansett
Jente89 ♥ Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 er vel ikke alle som vil at folk dem kjenner skal se hva dem skriver her inne.. jeg har signert med Anonym noen ganger, men det er fordi hvis man googler på nicket mitt så kommer det opp at jeg har svart på innlegg her på bim.. å det vil jeg ikke at folk skal ha muliheten til å gjøre.. men selvfølgeli, det mest personlie holder jeg for meg selv
vims-74 Skrevet 12. juli 2006 #4 Skrevet 12. juli 2006 Godt spørsmål! Det har hendt at jeg har trykket anonymknappen, men det er når det blir for personlig, eller involverer feks andre enn meg selv Enig med HI at det noengang blir litt for dumt, ser ikke helt vitsen å bruke anonymknappen når man svarer på ting man har hørt andre si om en ting feks, blir for pinglete for meg, og noe ala det samme som å ikke tørre stå for sine egne meninger Bra noen har gøts å bruke nick sier nå bare jeg!
Gjest Skrevet 13. juli 2006 #5 Skrevet 13. juli 2006 Men vist dere signerer med nicket deres, så er det jo ingen som vet hvem dere er alikevel. Ingen har hele navnet sitt som nick for eksempel, eller ikke som jeg har sett iallefall. så uansett om de googler på nicket ditt så vet jo ingen hvem du er. Men selvføgelig, jeg sier ikke at ingen bør signere som anonym, men jeg synst det blir litt merkelig som sagt..=)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #6 Skrevet 14. juli 2006 Det er nemlig der du tar litt feil, MaHS. Det er noe som heter våre album inne her f.eks., og med bilder av seg selv og babyen sin er det ikke så vanskelig å finne ut hvem man er. I tillegg er det mange som kjenner hverandre fra bim-treff o.l her inne, pluss at sambo også er inne på disse sidene en gang i blant. Så jeg er alltid anonym når jeg legger inn innlegg om mine seksuelle fantasier o.l, rett og slett fordi dette er for privat til å dele med folk jeg kjenner. Sambo trenger heller ikke lese om hvor ofte jeg onanerer, om fargen på utfloden min og hemorioidene som blør. Get the point? Skjønner ikke hvorfor noen gidder å bry seg...hadde det ikke vært for anonymknappen hadde dette vært et dødt og kjedelig forum, så vær glad for at vi feiginger også får muligheten til å bidra!
vims-74 Skrevet 14. juli 2006 #7 Skrevet 14. juli 2006 Vel, akkurat i sånne tilfeller kan jeg skjønne at man vil være anonym, men når man poster innlegg som feks "jeg har hørt at vibrator er skadelig" (bare et eksempel, det finnes dusinvis av andre like) -så skjønner jeg ikke helt poenget. Hva er så flaut med å poste innlegg, her eller hvilket som helst annet forum, med ting man har hørt eller vet?
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #8 Skrevet 14. juli 2006 jeg skjønner det godt at dem poster men anonym... selv om det er slike spørsmål. Er ikke alle som vil brette ut sex livet dems, men de vil sikkert ha svar på enkelte ting dem lurer på. Dette var ikke noe innlegg for å såre dere som legger ved navn /nick, jeg synes detter er modig gjort. Jeg synes heller dårlig om, dem som skriver useriøse artikler her å signerer med anonym. PS. jeg er en av dem som er veldig sjenert og velger derfor anonym knappen, selv om noen kunne lurer på hva som skulle være så galt med mitt innlegg... *Hukk* & *klikk*
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2006 #9 Skrevet 14. juli 2006 vims-74: Tenk om noen ikke vil at gud og værman skal vite at man har en vibrator da... Om jeg bruker dildo eller ikke får være min sak, så jeg skjønner ikke problemet med å være anonym. Kan dere ikke finne andre ting å irritere dere over?
vims-74 Skrevet 14. juli 2006 #10 Skrevet 14. juli 2006 Kjære vene, det var da et eksempel, og alt man hører om skal være skadelig eller hva det måtte være, trenger da ikke nødvendigvis ha noe å gjøre med egne erfaringer og hva man har i skuffer og skap? Og, for å ha det på det rene, jeg irriterer meg ikke over all anonymiteten, jeg synes bare det blir teit i visse sammenhenger -og det må jeg da få lov til?
Alba44 Skrevet 14. juli 2006 #11 Skrevet 14. juli 2006 Jeg har også signert med anonymknappen ved noen tilfeller, men kunne egentlig bare brukt nicket mitt jeg også. =)
Zummi Skrevet 14. juli 2006 #12 Skrevet 14. juli 2006 Kjære Anonym (er du anonym1, anonym2. førstegangsanonym eller bare registrert deg med nicket Anonym?) Det er vel ingen som tviler på at man av og til føler for å anonymisere seg iblant, men når det blir lange tråder hvor 80% av innleggene er fra han eller hun derre "Anonym" så blir det ofte litt sånn derre vanskelig å forholde seg til hvem som har sagt hva. At enkelte har såpass dårlig selvbilde at de ser det som en katastrofe om noen som kaller seg det ene eller det andre har det eller det sexleketøyet, bryr meg egentlig midt bak øra. Men hvis jeg for eksempel skulle komme til å nevne her inne at jeg har vaginaer i flere forskjellige farger tilogmed, so be it! Jeg tror ikke at folk nekter å omgås meg framover eller at jeg går glipp av eventuelle jobbtilbud av den grunn. At man kan bli gjenkjent eller ikke (i den grad noen knytter noen av mine innlegg tilbake til mitt nick kan kalles gjenkjenning) på hva man skriver, kan ha svært liten sammenheng med hva slags nick (eller "Anonym") men skriver under med.
Zummi Skrevet 14. juli 2006 #13 Skrevet 14. juli 2006 Hei igjen Anonym og takk for sist! Det er vel heller ikke noe som hindrer folk i å opprette flere profiler, slik at man kan ha en for å poste nusselige bilder og hekleopskrifter og en annen en for å leve ut sine fantasier. Angående hva man ikke vil at den og den skal vite, så kan det ofte være et tips å tenke på om det er noen andre i det heletatt som vil vite om det samme
vims-74 Skrevet 14. juli 2006 #14 Skrevet 14. juli 2006 Det er akkurat denne situasjonen jeg mener blir teit, når man skal henvende seg til gud-vet-hvilket-nr-anonym-i-rekken-i-en-lang-tråd -men nå får jeg jo mene hva jeg vil om saken, og de anonyme mene sitt -så vi får jo alle bare mene vårt, hehe
Gjest Skrevet 16. juli 2006 #15 Skrevet 16. juli 2006 Hei igjen. Jeg som la ut innlegget for en stund siden. Blir litt overrasket over at mange av de som signerer med anonym blir så defensiv (eller hva det heter) over et så enkelt og greit spørsmål som jeg hadde. Det var ikke for å irritere noen, og jeg irriterer meg ikke over at folk signerer med anonym, bryr meg veldsig lite, men jeg lurte på hvorfor. Spesielt når vi er i den tiden vi er, hvor jeg trodde det å snakke om sex og slikt er helt normalt. Men selvfølgelig vist dere har folk som dere kjenner som kjenner nicket deres så skjønner jeg jo det med de mest "flaue" innleggene, hadde kanskje signert med anonym jeg og. Men som sagt, ikke meningen å trakke på tærne til noen, ville bare ha en ordentlig diskusjon om dette for å høre meninger=)
Gjest Riga19 - jente 22.10? Skrevet 16. juli 2006 #16 Skrevet 16. juli 2006 Jeg signerer for det meste med nicket mitt, men føler det blir litt feil å gjøre det når jeg forteller om kjæresten min, for han har ikke sagt ja til at jeg skal bable om sexlivet vårt, så da er jeg anonym noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå