Gå til innhold

i morgen setter di i gang fødselen =)


Cathnic~Hannah

Anbefalte innlegg

noen som har fått modnings tabeletter før? å tok det lang tid før det skjedde noe? idag når jeg var på sykehuse på unnersøkelse så var jormora å "fikkla" med noe inni der... etter det fikk jeg sterke "kynnere" vært 5min som ble registrert på registreringa... jormora mente det var rier som var begynnt.. har det ikke skjedd noe til i kveld tar di vannet mitt eller gir meg modnings tabeletter i morgen tidlig =) er så gla for at det endeli er min tur =) er 6 dager på åvertid å ganske lei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble satt i gang med drypp sist, men hun jeg delte rom med i begynnelsen fikk modningstablett. Hun fødte etter 2 timer, alt gikk veldig bra.

Kan jeg spørre hvorfor du blir satt i gang etter "bare" 6 dager på overtid? Alle jeg har hørt om må gå de 14 dagene før de får lov å bli satt i gang, må være mye bedre å bli satt i gang tidligere slik du nå gjør.

Ønsker deg lykke til med fødselen og babyen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg mener og det må bli mye bedre å bli satt i gang før enn 14 dager... jeg har gådd bare 6 dager å det har vært pyton... må være helt grusomt å gå 14 dager... huff.. vet egentlig ikke helt hvorfor di vil sette i gang.. men har vell med at jeg ikke får sove.. er mye plaget med sterke kynnere i tillegg så må ligge stortsett hele dagen.. er spent på hvor lang tid det tar etter jeg ha fått tabeletten, har mer lyst til å få en sånn enn at di skal ta vannet.. synes det høres så vont ut...hehe

 

takk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...