Gå til innhold

Å herregud! Tenk om det faktisk skjer nå!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I ukesvis har jeg tullet om at vannet kommer til å gå i dusjen, og at jeg derfor ikke kommer til å vite om det har gått.

Nå isted, i dusjen, kjente jeg at noe plutselig rant ut. Det var ikke mye, men nok til at jeg kjente det tydlig. Problemet er jo at man blir så forfjamset at man ikke vet om man har tisset seg ut eller ikke!

Nå har jeg aldri tisset meg ut i dusjen før, men man vet jo aldri nå for tiden.

Ropte på mannen min av ren forskrekkelse.

 

Det skal sies at jeg er andregangs, og at fødselen sist også begynte med at det kom bare litt vann. Resten kom etter barnet.

Nå sitter jeg her å lurer på om den rare følelsen i magen er begynnende rier, eller om det bare er nervøsiteten som spiller meg ett puss.

Kanskje er det begge deler?

 

Hjelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, kjenner jeg blir litt misunnelig nå. Håper for det at fødselen er i gang, det er jo greit å få den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Oi....ring føden og hør med dem. Kanksje du får komme inn til en sjekk. Og siden fødsele startet med at vannet gikk sist gang, så er det mest sansynlig at det gjør det denne gang også.

Spennende:o)

Når har du termin da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin i disse dager. Sist hadde jeg allerede født før jeg kom så langt.

Spretter rundt her å prøver å riste ut noe vann.

Vet ikke hva jeg skal tro. Bindet virker tørt.

Dette er noe av det mest stressende jeg har vært med på! Føler meg dum som ett brød hvis jeg har tatt feil. Mannen min er snill han, men jeg vil jo helst ha kontroll over blæra da. Ikke drive å komme med falske alarmer til stadighet.

Må vel bare vente å se. Har sovet godt i natt, så det passer jo egentlig bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke ringt. Vil helst ta det med ro å se om det skjer noe. Blir sånn nedtur hvis alt bare er innbilning.

Har tatt av bindet slik at jeg kan se om det kommer noe mer. Ingen rier eller noe så langt.

Prøver å roe meg ned. Ikke vits i å stresse seg opp masse nå. Hvis vannet har gått vil jo ting begynne å skje av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -lilly-

Men er det ikke sånn at hvis vannet har gått så starter de fødselen på deg etter 2 døgn? For at det ikke skal komme infeksjon.....

Men satser jo på at ting skjer av seg selv ja....

Du må ihvertfall ha masse lykke til. Og ring føden hvis det kommer noe mer. Har slimproppen gått foresten?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...