Gå til innhold

Hvordan kjennes det ut "oppi der" når man er moden?


lovemo

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det skal kjennes ut, og evt. hvordan man skal kjenne etter? Er så nysgjerrig... Er 4 dager over termin, og frykter jeg ikke er moden, og må gå veldig lenge over..

Håper noen kan svare!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen? Leste et svar på skravlesiden om at den kjentes vanlig ut som nesetippen, og som myke lepper når den var moden... Stemmer dette eller? Da er isåfall jeg kjempemoden! Vet man ikke skal "grave" oppi der, men jeg kjente så vidt etter med en finger... (følte meg plutselig som en fjortis nå:-) fjernt i en alder av 27....haha) Men seriøst, hvor lenge går man moden da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også forsøkt meg på å kjenne, men jeg ble ikke klokere:-) Det var veldig mykt oppi der, men det er uker siden jeg kjente, og det har ikke skjedd noe....:-(

 

Tror man skal være ganske kyndig på området, bokstavlig talt, for å kjenne om man er moden. I tillegg er det jo en viss infeksjonsfare, så jeg lar det være. Man kan dessverre gå i ukesvis med modning, spesielt hvis man er flergangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for raskt svar! Jeg skal IKKE kjenne flere ganger, jeg har jo ikke dårlig tid med noe. Er tre uker til termin, så synes det er greit at det går litt mere tid. Jeg ble bare litt skeptisk til ferieturen vi planlegger til helgen. 4 timers kjøring fra hjemstedet og jeg tør nok ikke føde noe annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...