Anonyme Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Nå er jeg så lei. han har fåt helt dilla så nå MÅ jeg sette klare grenser på det spillet. Han har en kompis som ikke eier grenser. de kan sitte oppe til 26 om morgene og spille , er det normalt?
Monica.. Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Det er nok ikke normalt. Min fjorten åring og hans venner er også wow frelste, men min har hvertfall grenser. Lange netter med wow er ikke tillatt. Veit mor til en av hans venner alltid legger seg før sønnen, og han sitter da opp så lenge han vil. Det burde ikke fungere slik mener jeg. Min sønn må slokke stort sett når vi voksne skal legge oss, men noen få unntak. De blir jo temmelige irreterte og slitne av å sitte foran wow i mange timer. Nå når det er sommer syns jeg det er enklere å få han ut. De drar ofte å bader og møtes på cafe på dagtid. Det er viktig med grenser her selv om det møtes med en illsint tennåring, men det er tross alt vi som foreldre som må sette foten ned og gi grenser som alle kan klare å leve med.
Trym`s mamma Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 har 2 tennåringer i huset som spiller wow....+ farenderes. Reglene her i huset er data forbud mellom 12 og 18. Lemper av og til på reglene når det er dårlig vær. Har ikke hatt noen regler om natten, har oppdaget at dei har spilt til 3, men han eine står opp uten problem neste dag.....litt sur...men det kan han vere selv om han har lakt seg tidlig. Han andre sover lenge...selv om han legger seg tidlig. Blir jaget opp rundt 11. Han er ikke sur etter at han har kommet seg ut av sengen. Jeg tror faktisk dei mener dei har venner i spillet. Og hektet blir dei, ..jeg himler med øynene når diskusjonen rundt midagsbordet dreier seg om head masters....og en masse forskjellige verdner, jeg ikke har peiling på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå