Anonym bruker Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 hvordan gjorde dere det og hvordan reagerte mann deres?
Gjest Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Jeg spurte bare om han ville gifte seg med meg, ganske uromantisk på danskebåten med en og annen drink innabords.. Han svarte ja med en gang.Nå er vi gift og feirer ett års bryllupsdag om en måned! Sikkert ikke den solskinnshistorien du ønsket å høre..
*lilleFrøkenSta* Skrevet 12. juli 2006 #3 Skrevet 12. juli 2006 jeg fridde jeg! ble ikke så romantisk det heller, eller egentlig så var det jo veldig koselig! hadde planlagt å vente til jule og pakke inn forlovelses ringene i jule kalendere hans og skrive en liten lappe med vil du gifte deg med meg? men det ble ikke slik, jeg klarte ikke vente lengre enn til begynnelsen av juni. da ble spørsmålet stilt på helgetur, mens han satt på hotell sengen med lille gull! var ute å så på ringer etterpå, og han var gira på å gifte seg i år!
maryland Skrevet 17. juli 2006 #4 Skrevet 17. juli 2006 Jeg fridde på valentines day i et nydelig kort jeg kjøpte. Han fikk det om morningen men måtte vente til han kom på jobb før han fikk åpne det. Fordi jeg kvidde meg for å se på og høre svaret da.Han ringte meg på dagen og sa ja.Han kom hjem med en valentines bukett til meg etter jobb.Det ble en fin dag.Vi gifter oss 16 september.-06 Jeg syns ikke det er noe selvfølge at mannen skal fri.. Like normalt at jeg gjør det.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Jeg er helt enig med deg at det ikke er bare menn som skal fri... Vi har da noe vi skulle ha sagt vi og=) Gubben min var borte på jobb, og hadde vært borte i 14 dager. Savnet var stort og forelskelsen ble større. Så, så uromantisk som jeg var, sendte jeg en melding til han og spurte om han hadde tenkt på giftemål... Og om han kunne tenkt seg å gifte seg med meg. Sekundene varte ikke lenge før svaret kom tilbake om at han ville veldig gjerne gifte seg med meg. Vi venter baby i januar, og 21 juli- 2007 feirer vi både dåp og bryllup=) Lukkelige meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå