Gå til innhold

brystene vokser ikke...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er 35 + 2. Brystene har ikke vokst i det hele tatt. Har det noe å si for amming? redd for å ikke få noe melk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mine heller og takk og lov for det. Ikke vær redd for ikke å få noe melk. Ifølge min svigermor som har vært frivillig medarbeider hos ammehjelpen her i midt-norge så har størrelsen på brystene ingenting å si for melkeproduksjonen. Melkekjertlene ligger der uansett og melkeproduksjonen er et spørsmål om etterspørsel. Jo mer barnet blir tilbydd og drikker, jo mer vil du danne. Jeg anbefaler forøvrig å ta kontakt med ammehjelpen ved spørsmål og problemer, de kan hjelpe med det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig at størreslen på bryster ikke har noe å si for melkemengden, men jeg tror det er greit å være forberedet på at noen av oss faktisk aldri vil klare å produsere nok. Det handler ikke alltid om tilbud og etterspørsel fordi noen av oss faktisk ikke kan tilby det som etterspørres, og da får en heller supplere med mme.

Men som sagt, det er mulig du vil produsere så det holder;))

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bekymre deg! Råmelk og melk vil du produsere når du har født, selv om du ikke merker noe nå.

Jeg har nettopp født, og har masse melk, selv om jeg ikke hadde antydning til melk før fødselen. Brystene har også vokst masse på noen dager, da melken kom.

Hormonene i kroppen din styrer dette når du har født. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...