Gå til innhold

Hva syns dere om dette diktet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster skal åpne vielsen vår med å lese et dikt. Fant dette i går og syns det var både enkelt og pent. Hva syns dere?

 

 

 

Kjærligheten er det største

den er selve livets salt.

 

Kjærligheten er det første,

den forstår alt og tilgir alt.

 

Den er lyset i ditt øye,

den er gjerningens mor

 

Den er kommet fra Det høye

som et stjerneskudd til jord.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes det var pent! :-)

 

Jeg likte veldig de tre første versene, og ikke det siste fordi det har et Guds budskap som ikke er noe for meg. Skal dere i kirken er det absolutt passende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...