Embla72 Skrevet 12. juli 2006 #1 Skrevet 12. juli 2006 Min søster skal åpne vielsen vår med å lese et dikt. Fant dette i går og syns det var både enkelt og pent. Hva syns dere? Kjærligheten er det største den er selve livets salt. Kjærligheten er det første, den forstår alt og tilgir alt. Den er lyset i ditt øye, den er gjerningens mor Den er kommet fra Det høye som et stjerneskudd til jord.
Faylinn Skrevet 12. juli 2006 #2 Skrevet 12. juli 2006 Syntes det var pent! :-) Jeg likte veldig de tre første versene, og ikke det siste fordi det har et Guds budskap som ikke er noe for meg. Skal dere i kirken er det absolutt passende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå