Gå til innhold

Feil vekt på Bim...


Elle Vilde

Anbefalte innlegg

Jeg var på ultralyd i uke 31+2, og babyen var 2% større enn gjennomsnittet (hvilket jo er omtrent gjennomsnittet...), og ultralydlegen sa at babyen veide ca 2,1 kg. På Bim står det denne uken at babyen veier 1400 gram, med andre ord 700 gram mindre enn hun (fikk vite kjønnet!!!) antakeligvis gjør! Synes dette er en temmelig stor forskjell, som jeg tenkte jeg skulle fortelle dere om... Så hvis dere synes babyen virker stor i forhold til Bim, så er det helt sikkert riktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -lilly-

Har også reagert på disse målene til bim - og har funnet ut at de kan umulig stemme. Så vi får bare se bort fra det som de skriver om vekt.

 

Lykke til med jenta da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men igjen må vi ikke stole på noen, for når jeg skulle føde forrige gang så fikk jeg beskjed om at frøkna iallefall skulle være 4 kg hvis ikke nærmere 5 kg. Hun kom ut å veide nesten 3300gr!!!!!Så ikke heng dere så opp i kg, er visst vanskelig å vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, alle babyer er forskjellige og vekta her er bare et gjennomsnitt. Husk på at siden alt er veldig induviduelt på disse sidene og i bøker med samme emne må man ikke lese det som noen bibel, det er bare ca mål og ca tidspunkter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...