Gå til innhold

trenger råd!! babyen har ikke lagt seg til ennå, hvordan forholde meg til det? 35+3


 PAVEEL

Anbefalte innlegg

 

i går er jeg overbevist om at hodet lå på tvers for en så hard rumpe er det umulig at h*n kan ha.

de to siste gangene jeg har vært på kontroll til jordmor har h*n ligget med hodet ned, men det vil jeg påstå at kun er når vi er der inne for jeg kjenner hodet mer i siden ganske ofte.

 

tenkt å ringt til jordmor, men hun er litt sånn "tar lett på ting" dame.

 

dette er mitt andre svangerskap, gutten som nå er blitt over to år lå aldri sånn så sent....

 

hva vil dere råde meg til?

ta tiden til hjelp el?

 

takker for råd...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig at baby ikke fester seg med hodet ned når du har født tidligere. Jeg er i uke 36 og den har ikke festet seg til meg enda. Skal ha nr 3. Var en tur på sykehuset i går i et annet ærend og spurte en jordmor om det samme. Hun sa at den ikke trenger "legge seg til" før under fødselen og at det var en del av jobben til riene. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du tror ikke at det en noe farlig at h*n ligger sånn da??

bør h*n ikke legge seg til med hodet ned snart da?

greit med at h*n ikke fester seg, men....

 

uff, at man kan bli så tussete når man har vært gravid før altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. ungen min ligger ofte på tvers, fikk beskjed på sykehuset at det ikke er uvanlig når en er 2 gangsfødende. Jenta mi på 3 år satt i setet , men hun satt sånn fra 5 mnd med rumpa konstant i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare 11 dg igjen til termin, altså uke 39, og min unge har festa seg denne siste uka, legen sa det var normalt i denne tiden. Så det er jo en god tid igjen for deg da, den trenger heller ikke feste seg før rett før du føder sier legen også. Så jeg hadde ikke bekymret meg så mye for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...