Gå til innhold

er så leeeeeeeeeei


mamma->Martine

Anbefalte innlegg

jeg har 12 dager igjen... er så lei! Er det ikke noe jeg kan gjøre for å få fart på sakene.

I uke 36 gikk det en vannlomme, vet ikke om slimproppen har gått men har hatt slik at d er kommer slim bare for en liten stund siden.

nå i det siste har e sånn rar følelse nederst i magen. håper på at noe skal skje hele tiden.... noe må dvel kunne være?? (hehe.,,fryktlig utlomodig)

Jm sa sist kontroll at hun trodde e fikk føre tiden pga vannlommen, men denne gangen sa han at hun trodde e gikk ut tiden. kan man stole på jm, hun husker jo ikke hva hun har sagt fra gang til gang, spør meg om akkurat dei samme tinga..hmm

 

 

fødeklar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -lilly-

Hei hei!

Du må ikke "stole" på det som jordmor/lege sier ang når fødselen kommer til å starte, for de vet jo ikke, de kan bare gjette. Jeg fødte selv 6 uker før termin forrige gang, og de sa til meg at det kom sansynligvis til å skje denne gang også - kanskje til og med før. Men jeg går da her enda.....3 uker til termin. Heheh....føler neste jeg går på overtid.

Forstår godt at du er lei, og det kan jo ikke være lenge til du får. Her er en link med masse kjerringråd om hvordan du skal få gang på fødselen:

http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/kjerringr_d/r_d_for_sette_i_gang_f_dselen

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 dager til termin og var hos JM i går, hun gikk inn for å kjenne og prøvde å strippe meg. Der var d lukket å ikke noe modning på gang, hun fikk nå pirket litt og hadde endel mens-murringer igår. Hun sa at d var nok ikke fødsel på gang her med d første, hvis ikke vannet gikk først da, slik som jeg hadde d med nummer 1. Fikk da en uke før termin. UFF! Jeg er jo så lei og sliten, har bekkenløsning og sover nesten ikke for tiden, hadde jo litt forhåpninger om at babyn kunne komme snart. Nå er alt bare svart, hva skal jeg gjøre da, håper virkelig at JM har tatt feil og at d plutselig skjer noe alikevell. Hadde litt klumpete småblodig utflod/slim igår kveld, men d var nok sikkert bare fordi hun hadde pirket oppi der...... SNufs....

Vil jo ha babyn min nå!

 

Satser på at JM tar feil jeg, men d spørs vel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...