Gå til innhold

bilstol eie/leie?


knærten71

Anbefalte innlegg

Hei har nå vært en runde og sett på bilstoler til nyfødt og det er en jungel av informasjon. Den runden da barnevogn skulle kjøpes......!!!!

Har dere noen anbefalinger. Hvem leier ut? Bare en babybutikk her i Tromsø, noen som vet andre i denne byen?

Videre lurer jeg på om dere som bestiller fra kiddies24 kan skrive ned hele adressen? Ser det er varierte erfaringer derfra. Andre billige butikker på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er også en del forsikringsselskaper som leier ut. Eneste en bør være obs på er om du har noe meninger om merket du vil ha, og dessuten anbefales det ofte å kjøpe nytt, fordi en ikke alltid kjenner historien til brukte seter. En vet ikke om de da har blitt utsatt for noen belastninger, noe som svekker setene.

 

Beklager kan ikke hjelpe med butikker i Tromsø....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min kjære bror leide bilsete til sin førstefødte. De betalte 200 kroner mnd, for et godt brukt sete.. 9 mnd hadde de betalt like mye som et nytt bra sete koster.. uten å sitte igjen med noe sete som nummer to kunne bruke.. De ler litt av dette i dag, og anbefaler ingen å leie til en sånn pris iallefall. De leide av babyshop.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer nå på at vi ikke kjøpte til førstemann. Da leide vi bare.Og det var et uten base. Nå har vi kjøpt et med base. Blir litt bakvendt egentlig når vi ikke har tenkt til å få flere barn. Men jeg tok ikke sjansen igjen på å leie et godt brukt sete. Sparte 500kr på å kjøpe et Acta Graco sete med base på babyproffsen i Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...