Gå til innhold

fullmåne???? HMF, noen som fremdeles tror på den???


mammaplutselig

Anbefalte innlegg

Nå må jeg bare si at jeg har mistet trua på fullmånen, og alle de andre dumme rådene som finnes for å sette igang en fødsel.

INGENTING I VERDEN FUNGERER. Så når det er sagt, så er katten ute av sekken.

 

hihihi

 

ER vel ikke bare jeg som er lei av å vente??

 

Nå skal jeg psyke meg opp til å IKKE føde før de setter meg igang.

( så slipper jeg å bli så skuffet hver dag)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bare du nei.. er sååååå lei !! vondt å vondt å vondt... men ingenting regelmessig! den derre fullmånen kan de få ha for seg selv.. Og bare så det er sagt så funker ikke noe annet heller ! Piss...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke akkurat ved fullmåne det er flest fødsler, men dagene rundt den. Gjelder enda noen dager, så ikke mist håpet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tull alt sammen!! Rett og slett møkka lei. Bare lyst å bli i senga hele dagen.

Æsj!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg har overtidstime i morgen tidlig. Håper inderlig noe skjer før den tid (ha-ha-ha, jeg er jo så dum at jeg tror det også...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmprf! Niks. Jeg var sikker på å føde i natt, men han klamrer seg fast. Legen sa i går at det var toppen to-tre dager igjen, men klarer nesten ikke tro på det, for blir så skuffa hvis det ikke skjer noe. Skal ikke klage jeg, da, har fremdeles 1 dag til termin.

 

Vente, vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har mista helt troa på det! Var så sikker på at jeg skulle føde i natt siden jeg har hatt åpning og modningsrier i 4 uker nå og forrige baby kom to uker før. Men, neida, ikke antydning til fødsel i natt eller i dag. Blir sprø!

Hadde jeg sluppet disse riene og ingen hadde sjekka meg for åpning hadde jeg vært mye mindre utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fullmåne?? Phö...funker ikke!!

 

Jeg har ikke engang värt oppe og tissa i natt, jeg...!! Vanligvis er jeg oppe et par ganger om natta.

 

Er bare tre dager over termin forelöbig, men er alikevel utålmodig her.

Var så innstilt på at det skulle skje i helga. Tung og hoven i fötter og ansikt...og innbildte meg at jeg kjente svake menssmerter ogsåvidere..

Hadde sex og gikk rask tur, det ene med det andre..

Men nå, de to siste dagene, så er det som det har gått tilbake.. Föttene har aldri värt så fine som nå, födeansiktet er borte og nedpress har jeg heller ikke kjent. Ikke antydning til smerte. Bebin rörer seg jo inni der, så det skal jo väre i orden.

Er det bare min psyke som spiller meg et puss her, heller??

 

Nei, så den fullmånen hadde jeg stor tro på i går, men ikke i dag, nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller!!!! Var bare oppe 1 gang i natt!!!! og det var kl 0530. Jeg pleier å være oppe fra 3-6 ganger om natten vanligvis nå om dagen.

 

Har prøvd alt fra ricin olje, sex gåing i både trapper og ellers........... bitter lemon brus, og ja...U name it!!! Bare drit alt sammen. Hadde smerter en dag, og vips var alt tilbake til normalen igjen.

 

Nå må jeg prøve motsatt psykologi.............VIL IKKE føde jeg nå, før de setter meg igang.

 

Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi må visst bare vente...

 

Prövde et "sexangrep" i dag tidlig igjen, siden fullmånen svikta...tjihii.

Men sitter her som för.

Venter nr 3..og den gjör visst som den vil.

 

Skal pröve å forskanse meg inne/veranda i dag. For verst er det med alle som ringer eller går forbi. "HVA, er du her ENNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!"

Den kommentaren kommer til å gjöre meg voldelig snart!

Men setter opp et smil, da og sier at "ja, men ikke frivillig, liksom"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg være litt slem og si at jeg tror den funka da?? hehe... for her gikk nemlig vannet imorges, så nå skjer det saker her!!! Har vært på kontroll, men ingen rier, så skal tilbake på ny kontroll imorgen eller komme når riene har kommet da... max 3 dager igjen da til jeg blir satt igang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å som jeg bare HATER den kommentaren... "HVA, er du her ENNÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!"

Har omtrent ikke vært utenfor døra den siste uka. Blir sprø av alle de teite kommentarene:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får meg til å le midt i all elendigheta...og det var veldig godt!!

 

Hmmm...kan latter sette i gang noe, tro...?

Det er jo ikke det jeg har gjort mest, de siste dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...